De enige vaste waarde in de collectie
Ik vind hem erg gaaf! Maar denk dat ik mijn SLA037 (als je daar al voor open stond) niet kan ruilen tegen deze knaller. Zou ze wel eens naast elkaar willen zien.
De dikte van de SJE093 spreekt mij wel erg aan t.o.v. de 037.
En waarom niet de SLA043?
Ik heb mijn 043 naast de 017 van @flowert gezien en beide heel mooie horloges met een perfecte maat van 40mm. En en de 017 is natuurlijk de eerste 62mas remake. Maar ik vind de 043 wel iets spannender met de blauwe plaat en lichtblauwe wijzer.
Ik ben op zich ook wel benieuwd naar die nieuwe, maar ik vind de SLA017 en dus ook de 043 zeker niet te groot, al helemaal niet voor een duiker.
Daarom begreep ik eerlijk gezegd de toegevoegde waarde van deze laatste telg niet helemaal, maar oké.
Omdat meisjes ook duikers dragen
Haha, oke. Maar dan hadden ze ook de oorspronkelijke maat van 62MAS kunnen aanhouden.
Deze zit er weer precies tussenin.
Het is dat je het horloge nu om de pols van je man showt, Jacqueline…maar anders
Dibs!
Helaas, deze gaat nooooooooit meer weg.
Hij bedoelt dibs op de slippers.
Daarom benoem ik het ook expliciet!
Precies en prima toch zeker de ‘vintage’ duikhorloges spreken een nieuwe markt aan. En een 44mm duiker op een 14cm pols ziet er niet uit.
Andersom ziet een 37mm duiker op mijn 19,5cm pols er ook cartoonesk uit . Voor een dressier horloge gaat het beter.
Ik ben zo vrij geweest…
🫶