SLA je slag!

Slalalalalalaalalaa

3 likes

Groene SLA

4 likes

Laten we dat niet doen :joy:🫣

4 likes

Mee eens.

5 likes

Ik vind hem inderdaad wat aan de dikke kant, als hij 1 of 2mm dunner was geweest was het perfect. Door de vorm van de kast zie je het niet altijd maar van de zijkant zonder kroon valt het meeste op, waar je op kijkt als hij om je pols zit zeg maar.

Foto ter illustratie, deze vind ik het aardig goed weergeven (van Hodinkee, te lui om hem uit de kluis te halen :sweat_smile:)

3 likes

Dat is zeker waar :ok_hand:

Ja toch? Echt een super mooi horloge. Voor mij de uber Seiko. En door de tijd heen ook meer gaan waarderen. Ook wellicht omdat hij minder concurrentie heeft dan vroeger. Maar dan nog.

Is die dikker dan de 043?

Cynisch? Of is zit er echt een verhaal achter.

@JackW moet je met zulke dingen nooit geloven.

1 like

Jep, 0,5mm wel te verstaan. Betwijfel of dat merkbaar is :sweat_smile:

Nee hoor, was half grappend omdat ik eigenlijk nooit een horloge echt lang houd. Het is echt wel een tof ding. De SLA vond ik meer een moderne herinterpretatie en dit is bijna een 1:1 heruitgave. Heeft allebei zijn charme.

1 like

9 likes

Wat is de ref. van dit horlge? Is dit ook een SLA of een afgeleide?

Is de SLA065 (is eventueel te koop)

2 likes

Is de SLA065

2 likes

Hé, is dat een Mazda?

1 like

:joy:🫣
Bij lange na niet.

Tuurlijk denk ik er vaak over na. Maar gelukkig zijn de ervaringen die ik op doe met de Mazda mij meer waard op de langere termijn dan meer horloges. De verhalen zijn ook een stuk beter, ook de debacles. :sunglasses:

Maar was leuk geweest als het allemaal kon. Helaas, keuzes. Aan de andere kant… als alles had gekund dan had ik er niet zo van genoten. Dan was het letterlijk en figuurlijk minder waard.

1 like

4 likes

Dochter die gisteren moest afzwemmen, wel belangrijk dat je goed beslagen ten ijs komt als je aan het einde mee het water in moet :wink:

7 likes

Dit topic mag wel een keer een schopje opmhoog:

Nog meer SLA liefhebbers?

5 likes

Crosspost

5 likes

Zeker! Schitterende serie die SLA’s.

4 likes