SLA je slag!

Toffe foto ook!

1 like

Gave band! Welke is dat?

2 likes

@flowert

1 like

Ah, grazie. :+1:

1 like

Deze is het

4 likes

:laughing:

Voor de liefhebbers!

1 like

image

Als ik zo veel geld zou uitgeven aan een horloge kreeg ik SLAande ruzie met Mw. Lexaf…
image
Maar gelukkig is de verzending gratis.

2 likes

:joy:

Heb je hem al besteld?

1 like

Mijn moeder zei vroeger altijd als ik graag iets wilde hebben (voor mijn verjaardag ofzo) wat véél te duur was:
“Ik zal er een voor je uitknippen”
Nou dat heb ik dan nu bij deze ook maar gedaan…

13 likes

Hahaha leuk! Zeer geSLAagd. :sunglasses::facepunch:

ftfy

2 likes

Nice!!! :joy::+1:

1 like

Paar keer omgehad maar nooit op SLAg verliefd op dit model geworden dus ik SLA hem even over. :smirk:

1 like

Snap Ik wel, rubber band is ook niet handig met een zwaard hand. Ben je hem zo kwijt.

VerSLAgje van de uitgeknipte Seiko

Ik heb er maar een beetje een SLAg naar geSLAgen, maar de schaar deed 't prima!
Mijn moeder zou trots op me zijn geweest.
Zeer geSLAagd dus.
:rofl: :rofl: :rofl:

4 likes

Dat zou zomaar kunnen. Dat SLAat niet op de schaar hè? Dat is een erfstukje. Die mag nooit meer weg. Heeft mijn moeder de patronen voor mijn kinderkleerjes nog mee geknipt. Aardige bijkomend feit: dit jaar zou ze 100 jaar geworden zijn. Mijn moeder dus, niet de schaar. Een andere schaar van vergelijkbaar ontwerp en kwaliteit is wel beschikbaar voor een liefhebber.

Mw. Lexaf heeft lopen opruimen en ik vond mijn prachtige Seiko SLA onherstelbaar beschadigd in de prullemand terug. Dat SLAat natuurlijk nergens op! Ik zit er dus nu wat verSLAgen bij te kijken…

5 likes

Even dit topic nieuw leven in SLAan.

11 likes

Heel mooi!

1 like

Als je dan toch je SLAg wilt SLAan. Deze staat (voorlopig) in het blauwe deel… :grin:

8 likes