SLA je slag!

Die van @flowert staat te koop! :sunglasses:

On topic…

10 likes

Heeft de SLA043 precies dezelfde kast en afmetingen als de SLA017?

1 like

Ja. Dacht wel.
Alleen is de zijkant van de kast ook mat bij een 043. Op de foto’s van @flowert lijken de zijkanten van een 017 glans.

Wat ik heel mooi vind aan de 043 is de ligtblauwe seconde wijzer.

2 likes

Klopt, de zijkanten bij de 017 zijn gepolijst.

1 like

De 017 is natuurlijknhet echte icoon? Maar die 043 staat mij net wat meer aan met de secondewijzer. Zo tof!

1 like

Eigenlijk is de 62MAS het echte icoon en nog goedkoper ook geloof ik. Beetje afhankelijk van de staat. @Utrecht2 gooi er eens een plaatje in!

2 likes

Ik denk dat de

Het echte originele icoon is maar de 017 is wel een klassieker tegen in wording. Prachtig horloge!

De mijne zit tussen de 017 en 043 in.

4 likes

Geen probleem :wink:

15 likes

Mijn SLA033 willard vanmiddag tijdens het zeilen:

Ik ben nog altijd op zoek naar een goede 19mm band. Deze zit goed, maar ik vind de looks van de fabrieks rubber band het mooiste. Alleen vind ik rubber niet fijn zitten.

2 likes

Ja dat ben ik met je eens, het mooist, maar niet het fijnst. Dus ik sta open voor mooie en fijne 19mm opties voor de SLA033!

Mooi blauw, topper :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Ik ben ook wel benieuwd of er mensen mooie 19mm opties weten.

2 likes

In het daglicht:

5 likes

Dan kan deze ook :rofl:

3 likes

Gaaf ding! Maar…is het een SLA?:roll_eyes:

1 like

Twijfelgeval, tegenwoordig noemen ze het een sla, in wezen natuurlijk hetzelfde horloge :rofl::rofl:

1 like

Dat is duidelijk te zien!
Is dit een SBDX?

1 like

Ja sbdx014, hetzelfde horloge als die van jouw alleen nog met marinemaster op de dial.:slightly_smiling_face:

1 like

Mooi horloge!!

1 like