Slaap jij met je horloge?

Ga jij nou doen alsof jij 's nachts wel blij bent? :slight_smile:

Ben het helemaal met je eens dat je zeker geen horloge nodig hebt hiervoor. Het is echter wel leuk om te zien wat er allemaal van invloed is op je slaap, zoals alcohol of veel wakker worden enz.
Ik denk dat je niet veel met de resultaten kan, maar wellicht wel meten wat bij je leeftijd gezien wordt als voldoende slaap.

Ik heb geen horloge nodig om te merken dat ik een rotdag heb omdat ik verrot geslapen heb. :sweat_smile:
Een beetje in dezelfde hoek als op je telefoon de weer app bekijken om te zien of de zon schijnt. 🤷

2 likes

Misschien toch meer slaap nodig dan. :crazy_face:

Snap je punt, maar je herstel heeft wel te maken met je REM/diepe slaap, dus dat is dan weer interessant om te meten met een smartwatch. :wink:

1 like

Meestal zonder, maar als mevr. Nash al ligt te slapen, ga ik niet teveel klooien bij het nachtkastje en blijft hij om. Dan trek ik mijn kleren uit en spring erin.

Maar als we samen gaan, dan altijd af. Vaak ook beter met wat geknuffeld en intimiteit. Veel horloges maken krassen op het gevoelig huidje van mevr. Nash, dus als ik iets van actie wil is een horloge een no-go

4 likes

Nee, nooit.

1 like

Ja zeker wel en ook met mijn vrouw en als ik plannen heb een chrono om e.e.a bij te houden :wink:. Ring draag ik al jaren niet meer, hoef je ook nooit iets uit te leggen :grin:

Mag wel hoor, ik zei de gek :rofl: en speel ook met mijn badeentjes :stuck_out_tongue_winking_eye:

Aha, nu snap ik waarom mijn vrouw het licht uit wil ondanks dat ik mijzelf best wel een knapperd vind :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

No way. 1 keer geprobeerd voor de gein, ding zit echt mega in de weg en waarom in vredesnaam? Ik heb een mooi “soft” verlichte wekker naast mijn bed. Hell, ik draag in huis zelfs zelden een horloge. Nu ook niet. :hushed: :man_shrugging:

3 likes

Nooit

1 like

Altijd! Waarom zou je het afdoen?
Natuurlijk geen smartwachts natuurlijk.
Dat geeft teveel fouten straling :radioactive:

2 likes

Zo grappig, heb altijd een horloge om dus ook thuis. Maar kijk er nooit op om te zien hoe laat het is, heb antieke klokken in huis en daar kijk ik altijd naar. Maar kijk wel vaak naar het sieraad om de pols hoe mooi die is, stom he ik vind het gewoon lekker :grin:

4 likes

Gelukkig dat je het zo schrijft, ik noem het een printplaat om de pols.
Krijg het gewoon niet uit mijn strot om zo’n printplaat een hor… te noemen :grimacing:

3 likes

Meteen een mooie motivatie om je horloge af te doen! :smirk:

1 like

Hahaha! Ik ga stuk hierom, heerlijk dit :joy:

:scream:

3 likes

Betrap ik mezelf ook vaker op!

2 likes

2 likes

die bedoelde ik dus :wink:

2 likes

Ik heb geen zeggenschap. Ik hoor ze vanuit mijn kast tikkend roepen. ‘draag me’. Wie ben ik om nee te zeggen. Ik ben een horloge polyamorist.

In alle eerlijkheid meestal doe ik dressers af omdat ik daar niet mee douche. Horloges waarmee ik douche houd ik meestal wel om. Die hebben vaak ook meer lume.

4 likes

Klopt. Maar ongemerkt weet je dat toch wel. Ik zit nu aan de whisky, dan weet ik al dat ik minder diepe slaap heb morgen dus vermoeider wakker wordt en minder energie heb. Zelfs bij 1 glaasje. Maar als ik daaraan herinnerd wordt heb ik er ook écht last van terwijl als ik gewoon opsta en me aan m’n ochtend routine hou dan heb ik er veel minder last van.

Als je echt meer energie wilt hebben gedurende de dag en die 4 uur cup a soup dip wilt voorkomen heb ik 2 tips voor je die alle slaap analyse van je telefoon overbodig maken.

Geen koffie de eerste 2 uur nadat je wakker wordt en eten uitstellen tot een uur of 11:00, afhankelijk van hoelaat je wakker bent uiteraard.
Ik doe dat sinds een paar maanden en het is bizar hoeveel meer energie ik heb. Ik raad het iedereen sindsdien aan en de mensen die het proberen zijn ook enthousiast. Alleen die koffie is voor velen echt een probleem om uit te stellen.

7 likes