Internationale touringcar chauffeur.
Subliem
Slapen met een horloge vind ik net zo onzinnig als ermee douchen. Whatâs the point? En is het zoveel moeite om 'm af te doen?
Nou, ik hoor goede dingen over het methamfetaminedieet. Ik denk dat ik dat ga doen.
Doe mijn horloge nooit af ook niet als ik ga slapen.
Het ligt eraan. Thuis altijd af, maar op reis/hotelkamers/tentjes e.d hou ik m om. Bang om m te vergeten, en ook omdat is âs nachts weleens wakker wordt en dan compleet niet meer weet waar ik ben of weet hoe laat t is.
Meestal wel. Ik wil als ik wakker wordt graag weten hoe laat het is, heb geen wekker en als ik op mijn telefoon zou kijken om de tijd te checken raak ik waarschijnlijk afgeleid.
Alleen als het horloge het diner heeft betaald.
Sinds ik kindjes heb slaap ik met een lume-horloge, en sinds kort ook met een Fitbit voor de slaapscore (die meestal niet werkt eigenlijk)
Ik drink normaal gesproken thuis alleen in de ochtend een kop koffie als ik moet werken (05:00) de rest van de dag geen koffie meer. En echt goed ontbijten in mijn eerste pauze om 10:00 ( Brinta )
Onder het slapen en douchen heb ik geen horloge om. De rest van de dag wel. Ik heb een leuk Seiko wekkertje ( met lichtknopje ) die mij laat zien hoe laat het is mocht ik wakker worden.
Een aantal jaar een IkKijk gehad⊠maar nooit de behoefte gehad om mijn slaap te meten.
Same here. Ik sliep eerder ook zonder, maar nu draag ik in de nacht altijd mân Tudor. Die heeft een lumen die de buren nog bijna kunnen zien. Wil dan simpelweg alleen even zien hoe lang (of kort) ik nog kan/mag slapen
Precies!
Nooit
Altijd om 24/7
Voel mij beetje naakt zonder
En ja heb wel een boxer aanâŠ
Nee, nog nooit geprobeerd ook trouwens
Leuke discussie, beetje 50/50 merk ik toch. Grappig dat vele die hem niet dragen, er ook genoeg redenen voor benoemen waarom dan niet.
Dank jullie wel!