Slaap zonder horloge, tijdens het slapen hoef ik niet zozeer te weten hoe laat het is.
Ik heb vaak mân armen onder mân hoofd, dan ligt zoân stuk staal niet echt comfortabel. Dus lang verhaal kort; nee ik slaap nooit met horloge om.
Yes, we hebben hier ooit iemand gehad die Aliens sprak en schreef.
Helaas nam niemand hem serieus en is ie weggegaan of geblokkeerd, dat weet ik niet precies.
Zonde, we hadden die man zoveel kunnen vragen.
Wanneer wordt het niet eens tijd dat je gaat stofzuigen ook telt dan wel.
Nee.
Zonder horloge kan ik niet slapen, altijd eentje om met opgeladen lume. En dan afwisselend links/rechts, hoe het uitkomt. Als er een NA is soms wel eens 2
Gaat alleen af onder de douche want daarna nog een half uur met een natte band rondlopen is sub-optimaal en zeep is slecht voor de pakkingen.
Na een avond bescheiden speciaalbier drinken wil âie nog wel eens om de pols blijven hangen.
Aliens kennen dus ook genderonderscheid?
Hier ga ik mân vingers niet aan branden
Ja, ik heb in het verleden ook aan intermittent fasting gedaan. At alleen tussen 11:00 en 18:00u. Niet alleen meer energie. Maar, in combinatie met fitnesstraining, ook behoorlijk gewichtsverlies. Overigens dronk ik 's ochtends wel (zwarte) koffie en water. Maar verder niks. Dit werkte heel goed voor mij en ben van plan dit in het najaar weer te gaan doen. Is wel even nodig, zeg maarâŠ
M.b.t. slapen met horloge: eigenlijk nooit gedaan. Tot een half jaartje geleden ofzo, na een vakantie. Klinkt heel stom, misschien. Maar ik vind het een fijn idee om met mân horloge om in slaap te vallen en ook weer wakker te worden. Word ik blij van. Nou ja, iedere gek zân gebrek, toch?
Ik doe niet echt aan intermitted fasten. Ik noem het âgewoon niet etenâ en probeer het zo vaak mogelijk te doen maar hou me er niet strikt aan.
Er zijn dagen dat ik gewoon wil eten of soms moet eten omdat het daarna bv niet uitkomt en als ik 's avonds trek heb in een pizza of iets anders lig ik daar niet wakker van.
Dit werkt voor mij prima en voel me er goed bij.
Ik merk overigens wel veel verschil op de dagen dat ik wel gewoon ontbijt. Dan blijf ik de hele dag op zoek naar eten
Eenieder ziet de wereld op zijn manier. Ik heb daar nog wel respect voor ook! Ik vraag me dan wel oprecht af waar de envelop aan geadresseerd is.
Vrijdagavond, zaterdagavond en zondagavond?
Haha zoiets ja:
Meestal
Hij sprak in zân hoofd met ze dus die had ie niet nodig.
Wat is dat voor werk?