Slachtoffer van eigen succes

Eerder vanavond was ik even wezen buurten bij het Seiko en Citizen Watch Forum. Zoals gewoonlijk ook even kijken in de “te koop” sectie. Tot mijn stomme verbazing stond er een banner bovenaan de pagina (nog niet eerder meegemaakt daar), het was een banner van Rolex:S en nota bene een banner voor fake Rolex:X Blijkt dat onze conculega’s hun datalimiet een klein beetje hebben overschreden afgelopen maand;), 300.00 pageviews bij een limiet van 100.000. Gevolg, een fijne banner:D

Voor ons forum denk ik dan maar: klein maar fijn(tu)

reclame van fake horloges op een horloge forum gaat me net te ver … (td)
is het zelfde als de mcdonalds bij weight watchers :smiley:

seamaster Schreef:

reclame van fake horloges op een horloge forum
gaat me net te ver … (td)
is het zelfde als de mcdonalds bij weight watchers
:smiley:

De banner was een actie van de provider, ik weet wel zeker dat SCWF hier niet achter staatX(

Het zou kunnen dat ze google ads gebruiken. Google bepaald dan, tenminste de geautomatiseerde systemen die ze gebruiken, aan de hand van kernwoorden welke advertenties het beste bij de site passen en dan krijg je dat soort dingen.

Komt heel veel voor ben ik bang.

Ik lees de klachten al een tijdje, en gek genoeg heb ik nergens last van ??

Is al opgepakt door het forum en zal binnenkort verleden tijd zijn. Geeft aleen maar aan hoe succesvol het is :slight_smile:

Network54, waar het SCWF onder draait, geeft GRATIS forums uit als de gebruikers reclame toestaan. Als je Network54 betaalt voor je forum, dan is het reclamevrij. Een lid van het SCWF - en slechts een klein aantal SCWF’ers weet wie het is- betaalt dit forum uit eigen zak. Er is een fout gemaakt door Network54 en zoals hierboven al is aangegeven wordt er aan gewerkt.

Menno