Slechte PR foto's, stock en andere hilariteiten

Vraag @rlc en @Fate_Amenable_To_Change even om advies, die zijn daar experts in.

Ik heb al een horlogekist en watchroll incoming… heb meer whisky dan RLC dus dat komt helemaal goed.

2 likes

Voor 24 stuks? :wink:

Dat is niet genoeg :rofl:

1 like

Oh ja, die! Yes!

1 like

Zo’n beetje elke Seiko en Grand Seiko product rendering is beroerd in vergelijking met een foto gemaakt in de buitenlucht van hetzelfde horloge.

Wow. Die onderste 2 zijn erg verontrustend :flushed:

1 like

Ik heb nog nooit een mancave gehad, Henk. Da witte gij ook. En met uitzondering van één jaar (het was een goed jaar, ik had zes dames uit vijf landen aan de haak die de tent plat liepen) heb ik de afgelopen 26 jaar vrijwel onafgebroken met d’een of d’andere dame samen gewoond.

Geef mij maar grotten waar ook vrouwen in komen. :wink:

Seiko? Archimede, Tissot, Hamilton, Sinn, Damasko, Citizen, Longines… Er zijn zo veel merken op te lepelen die kutfoto’s / renders hebben staan op hun websites. Pffff. Zo slecht.

Hee! Een witte Bill Cosby, hoe heette die man ook al weer voor hij zichzelf verhing?

3 likes

image

23 likes

Deze is geweldig :smile:

image

19 likes

Epstein en hij heet nog steeds zo. Over dat ‘zichzelf’ gaan ook andere verhalen in de rondte.

1 like

Haha die slogans.

3 likes

14 likes

Elke productfoto van Seiko zelf is slechte reclame.

3 likes

Dit is vrij bijzonder :rofl:

1 like

Dit vind ik een steengoeie reclame foto.

1 like

Rolex superiority :+1:

3 likes

afbeelding

En zo is t het! Het enige echte mannenhorloge. In een mannenmaat

3 likes

Pijnlijk, een Vostok Amphibia cracked een stuk dieper dan 2000ft :upside_down_face:

6 likes

Daarom is dit ook de meest hilarische van alle hilarische reclames! Spot on @RLC! :joy:

2 likes