Slechtste internet aankoop ooit

Ik denk dat velen van ons wel eens een horloge hebben aangeschaft puur op basis van een paar foto`s. In afwachting van wat het moois ons brengen zou, openen we bij ontvangst de doos en kijken verbaasd wat we nu weer aantreffen.

Herkenbaar?

Wat is je meest foute/ verkeerd ingeschatte aankoop ooit?

Voor mij het volgende:
Jaren geleden in de begin periode van mijn woeste verzameling trof ik op ebay een gouden seiko SQ aan ala datejust stijl.
Nog onwetend en groen als ik was, dacht ik iets waardevols gewonnen te hebben.

Wat een desillusie. Het betrof een dames model, zonder kroon, zwaar bekrast en met een diameter van … jawel +/- 20mm en uiteraard een dode batterij.

Een foto heb ik niet voorhanden, maar heb het horloge nog bewaard om mij eraan te herinneren nooit meer zulke dwaze aankopen te doen. De vraag is … is dat gelukt? :wink:

Zoiets moet het zijn, maar dan in nog slechtere staat en met zwarte wijzerplaat

Explore vierport

Dat soort klokjes is soms best handig
om van een nare blind date af te komen
::o

Ja, zo hebben we ze allemaal. De leuksten zijn die waarvan je een model herkent, maar de echtheid niet kan zien op de foto. Zo heb ik een neppe omega gescoord, maar later ook een echte gouden voor de prijs van een nepper.

De mijne is een Citizen met een band die zo stug is dat zelfs wanneer het klokjes op z’n glas ligt, de band nog steeds een O vorm houdt. Hij is gewoon niet plat te krijgen en valt niet mooi om mijn pols. Heb d’r nu een nato aan gehangen.