Ik zie regelmatig horloges van de ene pols naar de andere gaan. Ik vroeg me af wie hier de grootste ‘slettebak’ heeft.
Liefst van binnen dit forum. Andere kandidaten mogen ook.
Misschien dat je er een geschiedenis van bij kunt zetten. Bijvoorbeeld: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,231759,233005#msg-233005
Uit dit rijtje zou ik zeggen (als ie tenminste overgenomen is van loneryder, lijkt ie me eerlijk gezegd te nieuwe voor):
loneryder
dreski
leeuwentemmer
Je zou het ook nog kunnen versieren met history wristshots ofzo.
De definitie slettebak ken ik duidelijk op een andere manier, ik wist niet dat het betrekking kon hebben op een horloge.
en helemaal niet bv van Dreski
Mijn Porsch Design dashboard chono is binnen een jaar overgegaan van Omepiet via Lenno naar mij. Toch wel beetje een forumsletje:D
Maar ik voel dat tussen ons goed klikt en ze mag blijven want we hebben het heel gezellig samen;)
Ik hoop dat iedereen begrijpt dat de benaming maar een dikke grap is. Alle respect voor je klokje Dreski (heb em zelf immers ook en is m’n favoriete werkklok, ze heeft onlangs zelfs een ‘face’lift’ gekregen) en andere klokjes.
Zoltar Schreef:
Volgens mij is er ooit een Chase Durer met quartz
Gmt uurwerk meerdere keren verhandeld (ik heb hem
zelf ook gehad ) Volgens mij een redelijk
sletje…
Volgens mij staat de Chase Durer aan kop met minstens 3 ex-en.
Wie volgt? Deelnemers van andere fora of andere bronnen mogen natuurlijk ook genomineerd worden.
Haha, lekker apart dat het weer ‘aan ging’ met een ouwe ex van je. Hoe was dat weerzien? Was ze toch een paar jaartjes ouwer geworden, met krasjes ‘rond de ogen’, schakels die meer zijn gaan ‘hangen’ enzo? Of was ze nog helemaal tiptop in goeie staat?