Slin

@Slin had een Citizen citizen at4004-52e op de foto staan in “wat dragen wij vandaag” en op mijn reactie dat ik die bloedmooi vond bood hij hem te koop aan.
Na een korte onderhandeling kwam de postbode de volgende morgen deze prachtige klok al brengen.

TOPverkoper en absoluut aanbevolen.

1 like

Merci! en heel veel plezier met deze prachtige klatser🖒😊

Het ding vraagt een komplete studie om gelijk te zetten hihihi
hou ik wel van…

1 like

En over deze zijn heeeel veel filmpjes te zien op Youtube…Die Amerikanen zijn helemaal gek van deze🖒😊

Zojuist ontdekt dat Londen geen zomertijd heeft %&$%$

hekje mainflingenwerktniet

1 like

Oh…dat wist ik ook niet…:confused:

Daarvoor heeft het ding de setting A-TM (alternative Time) maar dan loopt ie niet meer op Mainflingen.
niet dat dat uitmaakt maar er ontstaat nu een situatie als in: Het kan… dus het moet…
tijdens wintertijd werkt ie dan wel op de atoomklok…grom

FF uitzoeken hoe ik dat ding zo gek krijg om braaf te doen wat ik wil…
Het zal wel niet mogelijk zijn de software te grazen te nemen…

maar er was ook een merk flipperkast wat niet op freeplay kon en nu dus wel…gnuift.

1 like

Hahaha…flipperkast😂…hoor het al, je zet je tanden erin en laat niet meer los!🖒😊

Mooie Citizen gekocht van Slin. Super snelle en leuke reactie, verstuurd dezelfde dag, tjee veel sneller kan gewoon niet. Mooi compleet geleverd ook, helemaal top!

Bedankt Nils, ook namens mevrouw MotoSkooly :ok_hand:

2 likes

Er stond hier een Vostok Europe horloge van type GAZ-14 Limousine te koop die ik lang geleden al eens op eBay en andere sites voorbij had zien komen, maar daar (nieuw) wat te zeer aan de prijs vond.

De vraagprijs hier was een heel stuk vriendelijker, de korte onderhandeling en het daarop volgende gesprek leuk en leerzaam (uiteindelijk waarschijnlijk alsnog prijzig - ik ook nog geleerd over wat andere horloges die ik aan mijn wensenlijstjes toe mag voegen), het horloge is vandaag goed verpakt binnen gekomen, en zowel het doosje als het horloge zien er meer dan keurig uit.

Conclusie: hele positieve ervaring!

Dankjewel @Slin!

2 likes

Graag gedaan en veel plezier van de Vostok! :+1::smiley:

1 like

Alweer heel fijn zaken gedaan met @Slin, twijfelde vantevoren nog enigszins over het klokje (design), maar inmiddels niet meer. Thanks again!

2 likes

Van de week mooie tonneau gekocht van @slin. Had ik nog niet in de collectie. Prachtig horloge, mooie blauwe sunburst wijzerplaat & dresserlook. Blij mee, bedankt @slin!

1 like

Deze week een horlogeband aan @Slin verkocht.
Enkele weken geleden een Bergeon tool :ok_hand:
Alles uiteraard perfect verlopen :+1:
Zou met Nils blindelings ‘zaken’ doen de volgende keer. Zeer zeker een aanrader dus :+1:

1 like

Leuke deal met @Slin gedaan. Fijne gozer, houdt zich aan de afspraken. Tot de volgende keer!

1 like

Na een door mij geplaats zoekertje een leuke deal met @Slin gemaakt. Snel verzonden en prima prijs. Bedankt!

1 like

Een horloge verkocht aan Nils (@Slin): snelle reacties, enorm rappe betaling, goed op de hoogte gehouden van het hele proces en vooral een aardige vorm van communiceren. Aanrader!

1 like

Citizen verkocht aan Nils (@Slin).
Fijne en enthousiaste communicatie en dito afhandeling.
Aanrader :ok_hand:

Ik heb een Seiko verkocht aan @Slin.
Snelle betaling en prettige communicatie.
Aanrader :+1:

1 like