Slin

Graag gedaan @Myrrhman :+1::blush:

Veel lees/kijkplezier :+1::grinning:

1 like

Citizen (what else!) overgenomen van @Slin, vlotte transactie en goed verpakt verzonden. Aanrader :ok_hand:t3::grinning:

1 like

Mooie ruildeal gemaakt met Nils.
Mijn Steinhart voor (1 van) zijn Samurai’s.
Snel, duidelijk en geen gezeur!
Topdeal, bedankt @Slin :+1:

1 like

Bandjes verkocht aan Nils, snelle deal gemaakt en vlot betaald. Netjes berichtje dat ze goed waren aangekomen. Aanrader en tot een volgende keer @Slin

1 like

Deze week van mijn forumvriend Nils @Slin een mooie vintage Eterna-Matic overgenomen. Dat was een zeer fijne deal! :+1:

Nils is een begrip op het forum en speciaal in de vintage rubriek, dus ik hoef niet te zeggen dat het allemaal goed verzorgd was, met vriendelijke communicatie, goed ingepakt en razendsnel verzonden, want dat spreekt bij Nils voor zich. Dat weten we allemaal. TOP Nils, dankjewel! :blush::ok_hand:

Graag tot de volgende klok kerel! :sunglasses:

1 like

Nils aka @slin is een goede vent! Aardig over de PB en vlot van betalen!

1 like

Fijne ervaring met Nils @Slin. Prachtige Timex Marlin overgenomen en leuke communicatie met Nils. Aanrader dus! :grin::+1:

1 like

Goeie ervaring met @Slin: Nette (leuke) communicatie, prompt, etc etc. Staat zoals beschreven, :+1:

Aanrader!

1 like

Seiko overgenomen van @Slin, super communicatie, horloge nog beter als omschreven, snelle verzending. Nils bedankt :+1::+1::+1: en blij dat het goed gekomen is met de resterende Seiko.

1 like

Dank je :+1::grinning:

Zeker goed gekomen :+1: …veel plezier met de Seiko :+1::grinning:

1 like

Horloge overgenomen van @slin dat was niet de eerste keer en opnieuw een topervaring: snelle deal, snel geleverd, top verpakt en perfect zoals beschreven!

Bedankt weer Nils:+1:

2 likes

Van Nils aka @Slin de Citizen Cutclass overgenomen, zeer prettig contact via PB en snel tot een deal gekomen , retesnel met het verzenden :smiley: , Nogmaals bedankt voor het snel en prettig zaken doen en gráág tot een volgende keer Nils aka @Slin :handshake: :sunglasses: :ok_hand:

2 likes

Horloge geruild met @Slin. Topgozer. Kan hem zeker aanraden. :+1:t3:

1 like

Heb zojuist een prachtige Citizen Seven binnen gekregen, gekocht van @Slin. Zeer prettige communicatie en horloge is nog mooier dan omschreven! Zeer snel geleverd! Super bedankt topper!

1 like

4 weken terug van @Slin een vintage citizen parawater binnen gekregen (‘ervaring met’ toen de tijd vergeten te plaatsen. Maar beter laat als nooit😜). Het horloge was goed beschermd ingepakt en was precies zoals beschrijving.

Aangezien in nieuw in vintage was en met aankopen doen op horlogeforum was ik redelijk voorzichtig en had veel vragen. @Slin was ondanks de gehele enquête erg geduldig, vriendelijk en meedenkend.
Een erg prettige ervaring met Nils welke er aan bij gedragen heeft dat ik nu na 4 weken nog steeds over the moon ben met mijn vintage citizen! :smiley:

Er waren wat perikelen met PostNL (vertraagde levering, track & trace code die niets aangaf en telefoniste die niet wist waar het pakketje was…). Ook in die tijd goed contact gehouden met Nils en samen naar een oplossing gezocht. Pakketje is uiteindelijk alsnog bezorgd en beide weer gerustgesteld.

Kortom: erg fijne ervaring, zeer vriendelijk en meedenkend, snelle communicatie, en open en eerlijk over details! Een geslaagde ervaring! :smile:

Nogmaals bedankt voor de vriendelijke en meedenkende behandeling en het geduld @Slin!
Draagt erg bij het tevreden gevoel bij het horloge! :wink: :+1:

1 like

Prima ervaring met Slin.
Vlotte deal, goede communicatie en uiteindelijk realistische prijs.

Willem!

1 like

Ook mijn ervaring met @Slin is positief. Aardige kerel, prettige communicatie, snelle betaling. Top!

1 like

Horloge ruil gedaan met @Slin. Prettige, snelle communicatie en het horloge was exact zoals omschreven dus wat mij betreft ook een postitieve ervaring :+1:t2:

1 like

Citizen horloge overgenomen van Nils @Slin.

Vlotte communicatie, goede afspraken en alles is dan ook goed verlopen. Leuke handwinder!
Prettig zaken doen met deze man!

1 like

Wederom een top ervaring met Nils @Slin :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like