Mooie Citizen gekocht van Slin. Super snelle en leuke reactie, verstuurd dezelfde dag, tjee veel sneller kan gewoon niet. Mooi compleet geleverd ook, helemaal top!
Bedankt Nils, ook namens mevrouw MotoSkooly 
Mooie Citizen gekocht van Slin. Super snelle en leuke reactie, verstuurd dezelfde dag, tjee veel sneller kan gewoon niet. Mooi compleet geleverd ook, helemaal top!
Bedankt Nils, ook namens mevrouw MotoSkooly 
Er stond hier een Vostok Europe horloge van type GAZ-14 Limousine te koop die ik lang geleden al eens op eBay en andere sites voorbij had zien komen, maar daar (nieuw) wat te zeer aan de prijs vond.
De vraagprijs hier was een heel stuk vriendelijker, de korte onderhandeling en het daarop volgende gesprek leuk en leerzaam (uiteindelijk waarschijnlijk alsnog prijzig - ik ook nog geleerd over wat andere horloges die ik aan mijn wensenlijstjes toe mag voegen), het horloge is vandaag goed verpakt binnen gekomen, en zowel het doosje als het horloge zien er meer dan keurig uit.
Conclusie: hele positieve ervaring!
Dankjewel @Slin!
Graag gedaan en veel plezier van de Vostok! 

Snelle reacties overal op en vlot kunnen regelen! 
Horloge is netjes binnengekomen en de staat is als omschreven. Bedankt !
Alweer heel fijn zaken gedaan met @Slin, twijfelde vantevoren nog enigszins over het klokje (design), maar inmiddels niet meer. Thanks again!
Van de week mooie tonneau gekocht van @slin. Had ik nog niet in de collectie. Prachtig horloge, mooie blauwe sunburst wijzerplaat & dresserlook. Blij mee, bedankt @slin!
Deze week een horlogeband aan @Slin verkocht.
Enkele weken geleden een Bergeon tool 
Alles uiteraard perfect verlopen 
Zou met Nils blindelings ‘zaken’ doen de volgende keer. Zeer zeker een aanrader dus 
Heel vlot en correct een leuke Seiko 5 kunnen overnemen van Nils.
PostNL liet me een dagje langer wachten, waarop Nils even contact zocht om te checken of het wel goed ging.
Horloge nu netjes binnen in de omschreven staat.
Citizen chrono verkocht aan Nils @Slin. Betaling verliep razendsnel evenals de communicatie.
Prima ervaring dus van mijn kant.
Raak ondertussen de tel kwijt hoeveelste keer het was dat ik zaken gedaan heb met Nils. Maar het is telkens fijn zaken doen dus in de toekomst zou ik niet aarzelen weer zaken te doen.
Bedankt voor de leuke ruil deal.
Me too
…Zeker al een paar keer diverse horloges over en weer gestuurd 

Vandaag een prachtige Eterna overgenomen van Nils @Slin. Zeer soepele communicatie en een snelle deal. Een absolute aanrader dus!

Nils is super !!
Prachtig ORIS boek mogen overnemen van hem.
En de manier waarop ! Geweldig ! 
Ontzettend bedankt @Slin !

Citizen (what else!) overgenomen van @Slin, vlotte transactie en goed verpakt verzonden. Aanrader 

Mooie ruildeal gemaakt met Nils.
Mijn Steinhart voor (1 van) zijn Samurai’s.
Snel, duidelijk en geen gezeur!
Topdeal, bedankt @Slin 
Bandjes verkocht aan Nils, snelle deal gemaakt en vlot betaald. Netjes berichtje dat ze goed waren aangekomen. Aanrader en tot een volgende keer @Slin