Deze week van mijn forumvriend Nils @Slin een mooie vintage Eterna-Matic overgenomen. Dat was een zeer fijne deal!
Nils is een begrip op het forum en speciaal in de vintage rubriek, dus ik hoef niet te zeggen dat het allemaal goed verzorgd was, met vriendelijke communicatie, goed ingepakt en razendsnel verzonden, want dat spreekt bij Nils voor zich. Dat weten we allemaal. TOP Nils, dankjewel!
Seiko overgenomen van @Slin, super communicatie, horloge nog beter als omschreven, snelle verzending. Nils bedankt en blij dat het goed gekomen is met de resterende Seiko.
Horloge overgenomen van @slin dat was niet de eerste keer en opnieuw een topervaring: snelle deal, snel geleverd, top verpakt en perfect zoals beschreven!
Van Nils aka @Slin de Citizen Cutclass overgenomen, zeer prettig contact via PB en snel tot een deal gekomen , retesnel met het verzenden , Nogmaals bedankt voor het snel en prettig zaken doen en gráág tot een volgende keer Nils aka @Slin
Heb zojuist een prachtige Citizen Seven binnen gekregen, gekocht van @Slin. Zeer prettige communicatie en horloge is nog mooier dan omschreven! Zeer snel geleverd! Super bedankt topper!
4 weken terug van @Slin een vintage citizen parawater binnen gekregen (‘ervaring met’ toen de tijd vergeten te plaatsen. Maar beter laat als nooit😜). Het horloge was goed beschermd ingepakt en was precies zoals beschrijving.
Aangezien in nieuw in vintage was en met aankopen doen op horlogeforum was ik redelijk voorzichtig en had veel vragen. @Slin was ondanks de gehele enquête erg geduldig, vriendelijk en meedenkend.
Een erg prettige ervaring met Nils welke er aan bij gedragen heeft dat ik nu na 4 weken nog steeds over the moon ben met mijn vintage citizen!
Er waren wat perikelen met PostNL (vertraagde levering, track & trace code die niets aangaf en telefoniste die niet wist waar het pakketje was…). Ook in die tijd goed contact gehouden met Nils en samen naar een oplossing gezocht. Pakketje is uiteindelijk alsnog bezorgd en beide weer gerustgesteld.
Kortom: erg fijne ervaring, zeer vriendelijk en meedenkend, snelle communicatie, en open en eerlijk over details! Een geslaagde ervaring!
Nogmaals bedankt voor de vriendelijke en meedenkende behandeling en het geduld @Slin!
Draagt erg bij het tevreden gevoel bij het horloge!
Prettige deal gedaan met Nils @Slin
(Super) vlot in de communicatie en afspraken.
Veel plezier met de ‘Grey’ Turtle
Aankoop of verkoop… Volgende keer zeker weer