Slin

Wederom een uiterst prettige deal gemaakt met Nils @Slin. Dank en tot de volgende keer Nils :grinning::+1:

1 like

(ik ben er laat mee, nu pas gezien hoe belangrijk deze reputatie-kanalen zijn).
In Oktober '19 een vlotte transactie gehad

1 like

Horloge verkocht aan @Slin prettige communicatie en snelle betaling.
Nils veel plezier met de BFK :+1:

1 like

Prettige deal gedaan met Nils @Slin :+1:t2:
(Super) vlot in de communicatie en afspraken.
Veel plezier met de ‘Grey’ Turtle :wink:
Aankoop of verkoop… Volgende keer zeker weer

1 like

Zojuist van Nils een Oris sixty five gekocht.
Na een enorme rit naar Zeeland, lekker een frissie gedronken bij Nils en daarbij de mooiste stukken uit zijn enorme Citizen collectie bekeken.

Ik merkte dat Nils enorm trots en zuinig is op zijn horloges. Een horloge bij Nils heeft zeer zeker een zorgzame behandeling gehad.

Zeker zou ik weer bij Nils kopen

1 like

Als koper is @Slin echt een aanrader. Pakt door, maakt snel het geld over en is in zijn communicatie lekker en duidelijk.

Aanrader!:+1:

1 like

Horloge gekocht van @Slin
Prettige communicatie en een snelle deal,
Horloge was goed ingepakt, en snel verzonden.
Al met al een prettige deal, Nils nogmaals dank!:+1:t2:

1 like

Al een tijdje op dit forum, maar de mensen ken ik nog niet echt. Daardoor is een aankoop op dit forum toch een beetje spannend. Ik had een hele mooie Seiko SPB187J1 gezien van @Slin.
Omdat het de eerste aankoop was op HF had ik toch nog een aantal vragen die Slin keurig en snel beantwoordde. Diezelfde dag kwam het tot een deal en Slin niet veel later stond de postbezorger aan de deur. Na een grondige inspectie van het horloge kan ik alleen nog maar concluderen dat het heel erg fijn zaken doen was met Slin.

Hij is snel in reageren, stelde mij gerust en heeft een horloge in hele mooie keurige mint staat geleverd. Ik zou zo weer bij hem kopen!

Heel erg bedankt @Slin

1 like

Graag gedaan @JuKo :+1:t2::smiley:

Veel plezier met de MM200!

1 like

Horloge verkocht aan @Slin. Communicatie zoals altijd heel prettig en de betaling was snel gedaan.

Geniet van je Signature Nils!

1 like

Thanks Peter :+1:t2: :smiley:

1 like