Slotje graag. Rekening uit 1991 van Omega chronograaf

Originele rekening uit het jaar 1991 van een Omega chronograaf. Bedrag is DM 1780 hetgeen destijds een boel geld was.l

3 likes

Interesse in ruil tegen een AH bonnetje?
NOS : hier en daar paar kreukjes maar nog prima glad te strijken door de ervaren bonnenvouwer.

31 likes

Ik bied een rol wc papier.
Dat is veel meer papier waard en heeft ook een hogere resale waarde!

ter aanvulling en verduidelijking: prijs is € 0.00
ik doe er toch niets mee.

2 likes

Ik vind het verspreiden van originele aankoopbewijzen niet heel handig. Je hebt er niks aan, tenzij je een horloge wilt verkopen (al dan niet origineel) met papieren die niet van dat horloge zijn.
Ik bedoel, ik twijfel niet aan je goede bedoelingen hoor, maar hier kan alleen maar misbruik van gemaakt worden volgens mij…

8 likes

Toevallig spaar ik horlogerekeningen en een rekening van een omega chronograaf uit 1991 is de enige die ik nog miste!

16 likes

In dat geval heb ik niets gezegd… :joy:

Eens! Je wil niet dat deze als onderdeel van een ‘full set’ op marktplaats terugkomt.

Doe je dan alsof je ze allemaal ooit gekocht hebt? :grin:

Ik heb mappen met jaargangen. Kan zo terugzoeken wat iets gekost heeft en in welk jaar. Anders sta je in de supermarkt mooi met je mond vol tanden als iemand vraagt of je toevallig weet wat een Omega chrono in 1991 in Duitse marken koste. Kennis is macht vrienden! En bedankt natuurlijk @anon50762135EV!

7 likes

Grappige reacties.

Toch vind ik het wel een mooi gebaar van Naadloos dat hij de bon gratis weg wil geven.
Het is ook zonde om zoiets weg te gooien als iemand er wellicht nog iets aan heeft, slechte intenties daargelaten.

4 likes

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Vond het de openingspost alleen niet helemaal duidelijk of het nu om verkoop ging of dat hij prr ongeluk in de markt categorie was gezet.
Vandaar mijn flauwe opmerking.

Overal is een oplossing voor!

5 likes

Zo. Omdat ik de vlaggetje voor wil zijn en jullie geen 2 dagen wil missen.

Alstu :grin:

2 likes

Slotje graag. Is reeds vergeven.