Slow Jo horloges - beetje raar

Toevallig kwam ik op internet een artikel tegen mbt Slow Jo horloges. Een 24-uurs horloge ala de 24-uurs Raketa zeg maar. Ik durf de vergelijking met Meistersinger niet te maken.

Omdat ik benieuwd was naar het gebruikte uurwerkje heb ik een Google zoekslag gemaakt. Geklikt op de eerste de beste link van Slow-watches zelf, maar die bleek niet te werken. Er verscheen een bijzondere #404 pagina, die volgens mij niet echt past bij een gerenommeerd (horloge)merk.

Op het HF staat een topic uit 2014, waarin een linkje staat naar het horloge. Verder kom ik geen topics tegen van trotse HF-ers, die hun Slow aanwinst showen. Dat zegt waarschijnlijk genoeg.

Trouwens, volgens een andere link zit er een Ronda Caliber 505.24H GMT movement in.

Ze doen hun naam dus wel eer aan…errrrug slow zeg maar

“Verdomme, er is iets misgegaan!!!” :joy: Erg chique

3 likes

https://www.slow-watches.com/the-store/slow-jo-38mm

1 like

zijn ook verkrijgbaar bij horloge.nl

Voor die prijs? :astonished:
Dan koop ik liever een LUCH

Grt.

Dat Nederlandse merk SUBDELTA schijnt ook eens een 24-uurs horloge met 1 wijzer te hebben gemaakt. Brrrrrrr

1 like

Niets mis met een mooie Luch toch :innocent:

:innocent:
Hij is te koop!

De LUCH’s zijn leuke dingetjes.
Luch betekend ‘straal’ in het Russisch
Ze hebben ook een 12H einzeiger
kosten 3 of 4 tientjes dacht ik.
Die gaat er nog wel eens komen :wink:

Grt.

1 like

Zo’n Luch ziet er inderdaad wel leuk uit. Zeer recent is er nog één verkocht op het forum. Voor dat geld (en de looks) wel aardig om te testen of een einzeiger bevalt.

En als ie niet bevalt, dan verkoop je 'm weer. Bijvoorbeeld via Catawiki (tsjonge jonge…)

1 like

Tja, dan heb ik hem blijkbaar op de verkeerde plek verkocht :slight_smile: