SLR003 aka Peach Monster

Een paar weken geleden heb ik mijn witte monster mod van Rob aan een liefhebber verkocht (zit volgens mij niet op het forum) en daarna begon de zoektocht naar een andere witte duiker. Had er een paar op het oog totdat die knotsgekke Peach Monster te koop kwam.

Vandaag een ritje van west naar oost gedaan en de Peach Monster meegenomen. Onderweg kreeg ik een idee voor een lederen band en die zal ik bij Olaf voorleggen, maar eerst wordt ie op staal gedragen.

Foto’s staan hier op het forum, eigen foto’s komen nog want ik ben de hele tijd bezig geweest om mijn tooltje om de band te verstellen te vinden (na de verhuizing moet ie ergens liggen maar waar…?). Ik zal op ebay een nieuwe kopen.

Gr,
Peter

1 like

Ajb😉

2 likes

Tnx:grinning:

Het is alweer een tijdje geleden en hier een kleine update. Ik ben “wat” gewicht kwijt, dat is positief, maar het monster is mij nu te groot en te zwaar. Hij draagt dus niet lekker meer en zal hem gaan verkopen. Ik wil proberen om een Magrette Dual Time wit te vinden, heeft iemand beide gehad en wat is de ervaring?

Gr,
Peter