Zoals de titel zegt. Hoe kan ik het beste die band een gaatje verzetten? de sluiting iets open buigen en dan het pinnetje los trekken of?
Bedankt
Zoals de titel zegt. Hoe kan ik het beste die band een gaatje verzetten? de sluiting iets open buigen en dan het pinnetje los trekken of?
Bedankt
Is gewoon een pushpin denk ik. Dus gewoon even induwen.
Gewoon als pushpin behandelen en met een dunne pin indrukken.
pushpin inderdaad.
Never nooit dat proberen. Dit kan niet de bedoeling zijn van de sluiting !!
Het is inderdaad gewoon een pushpin. Die kan je indrukken met een naald (of iets anders dat past in het kleine gaatje)
Dan kun je met een beetje priegelen het pinnetje in een eerder gaatje prikken. En met de nagel van je duim (of een of ander ‘tooltje’) de ander kant er in priegelen
Thanks !! Zijn er nog tooltjes voor of is het gewoon indrukken en langs de binnenkant het volgende gaatje zoeken?
Mij lukt het altijd wel met een (dike) naald oid.
Maar als je een horloge tool kit hebt, zit daar ook vaak wel een tooltje in dat werkt.
Of het tooltje voor het verwijderen van je simkaartje van je telefoon.
Maar die willen wel eens net te dik zijn.
Dat is wel het makkelijkst
Naald, punaise, pincet etc. Wees creatief
Ligt er aan hoe strak de band in de clasp en je hem kan schuiven. Anders hem er gewoon helemaal uithalen.
Een standaard opengebogen paperclip is al voldoende, of de punt (met huls) van een 0.3mm vulpotlood, dat werkt ook prima.
Aan jouw forumnaam te zien woon je in Den Bosch net als ik, mocht je het de eerste keer liever niet zelf doen, stuur me dan een berichtje, ik doe het graag een keertje voor
Gebruik zelf altijd een sateprikker
Iig geen kans op krassen
Ik gebruik hiervoor een tandenstoker. Edit: zoals reeds genoemd door @Richz1986 Dan maak je i.i.g. geen krassen.
Met een tandenstoker eerst aan de ene kant het pinnetje indrukken en de band voorzichtig 1 gaatje opschuiven. Dan aan de andere kant herhalen.
Je kan ook een oorbel gebruiken. Weet niet of je er zelf een hebt en anders je vrouw/scharrel.