Smaken verschillen

http://www.benl.ebay.be/ulk/itm/221975967480

Eens iets anders als een nato…

1 like

Daar moet je van houden idd… Geef mij dan maar de nato :smile:

De Klukkluk Seiko

3 likes

dan

2 likes

@Logie. Helaas, vechten tegen de bierkaai. Ik heb het opgegeven, die kinderen weten niet beter, is waarschijnlijk niet eens hun schuld, maar mankeert er iets aan ons onderwijs systeem.
Een oplossing is misschien om overal alsdan te gebruiken en alle werkwoorden met dt op het eind te schrijven, dan is er in elk geval één goed…

Haha ja inderdaad. Zelfde als “me” horloge of ik ga “na” de juwelier… ppfffff…

De titel van de advertentie zegt very rare, vrij vertaald heel raar

Tof tegenwoordig een topic starten, wee o wee als je durft een fout schrijven want direct zijn ze daar, je wordt dan ook nog eens gratis gekleineerd door een of andere lul met een meerderwaardigheidscomplex die je van haar of pluimen kent en alles weet over je schoolverleden…gewoon een reactie op het topic is voldoende…al die andere commentaar heb ik vroeger op school genoeg gehoord, die paar jaartjes die ik ben geweest toch…

4 likes

I rest my case

3 likes

Ja, rammelt aan alle kanten. Achterhaald, oppervlakkig en nog steeds te veel gericht op de 95% die enigszins in de buurt van het heilige gemiddelde IQ blijven hangen.

Maar weer on-topic nu: de armband op zich kan ik wel waarderen, ik zou er wel een wat indrukwekkender klokje aan hangen. Ik had trouwens wel verwacht dat de combinatie veel zwaarder zou zijn. 140 Gram is toch niets voor zoveel metaal?

Sluit niet eens goed aan op de lugbreedte. Zichtbare pushpins. Ew. :anguished:

I rest my case
Ik rust mijn geval ?

Die Hollanders hé! :grinning:

2 likes

He spieks to langwiges, leik Louis Van Gaal

1 like

O een Indianen horloge i.p.v. een Indaas horloge.

En net zo mooi!