Smart watch Movado Connect I

Ik ben Janus. Ik heb de volgende vraag.
Mijn Movado smartwatch Connect I heeft waarschijnlijk een batterij probleem. Het sluit spontaan af terwijl achteraf de batterij nog voor ca 60% vol is.
Ik ben al een half jaar aan het proberen om het horloge gerepareerd te krijgen. Bij Movado krijg ik geen gehoor op diverse mailtjes. Bij the Watch Lab is het horloge 4,5 maanden geweest. Onverrichter zake retour gestuurd. Ook de importeur reageert niet.
Wat kan ik nog doen???

Afhankelijk van de leeftijd van het horloge uiteraard. Nog binnen garantie? Dan in gebreke stellen na zoveel moeite en berichtgeving. Tijd zat gegeven om ze te laten komen met een oplossing. Al eens gebeld?

Zo niet, dan zou ik niet teveel stressen en een nieuwe halen.

1 like

Net buiten de garantie

Verplaatst van FAQ naar Algemeen

1 like

@Janus, ik heb je topic even naar Algemeen verplaatst. De FAQ is vooral om zaken mbt. het forum (bijv. ‘iets werkt niet’) te bespreken …

Great minds! :wink:

1 like