Het horloge is gebaseerd op een klassiek Rolex model: de Daytona en is voorzien van OLED-Display en camera, wordt draadloos opgeladen en heeft dezelfde mogelijkheden als andere smartwatches zoals twitter-, whatsapp- en telefoonweergave. Ook is het horloge uitgerust met rood oplichtende cijfers.
Bah
Ja…
Ik weet niet of het komt dat ik (wat) ouder aan het worden ben…️:wink:
Maar geef mij maar een gewoon horloge.
Je komt er helaas op den duur allemaal niet meer zo onderuit natuurlijk…
Al die meuk.
Gatver…Wat lelijk ding zeg…
Is dit echt? Of 19 dagen te vroeg?
Ik hoop toch echt het laatste…
Ik vind zoiets wel mooi. Maar zal wel way overpriced zijn …
Nee, da’s de plank echt misgeslagen - waar TAG Heuer laatst via een dappere nieuwe eigenaar op HF liet zien, dat het een stuk overtuigender kan. Wat vooral opvalt is de relatief te smalle band. Diameter zal ook wel 46 a 48 mm zijn…
Moest ik ook gelijk aan denken. Dat zal t wel zijn. Eer Rolex hun formaten opkrikte Was de hausse zowat weer voorbij. Dus voordat Rolex met n smartwatch komt, heeft de rest al lang een vr horloge
Eerste wat ik dacht. Vooral omdat Rolex op z’n zachtst gezegd een nogal conservatief merk is. En dit is volgens mij ook wat de fans willen. De populaire modellen stammen allemaal rechtstreeks uit de jaren '40, '50 en '60. Zou het verrassend vinden. Maar qua vormgeving idd echt wel een paar missers. Valt voor mij een beetje in de categorie van die SUV van Bentley.
En dan zijn er hier nog mensen die wat op TAG Heuer te zeuren hebben…
Is maar iets van een concept of zo he?!
(Gelukkig)️:blush:
Jammer…
Behoorlijk verrassend, en niet zonder risico voor Rolex.
Ik kan het mishebben, maar ook al zorgen ze voor een lange software upgrade-ability (ja sorry ik weet even geen NL term), het zal een ding zijn wat per definitie (veel) harder afschrijft dan een mechanische Rolex.
Tenzij ze er maar heel weinig van verkopen, het een eenmalig probeersel blijft, en ze collectible worden, komen ze op den duur in de knakenbak. En dat gaat niet leuk afstralen op het Merk. Er hebben nooit echt Rolexen in de ramsj gelegen. Wat zouden ze kunnen doen om dat te voorkomen of te remmen?
Rolex heeft op dit punt wel het meest te verliezen. Ze hadden misschien beter een co-produktie kunnen maken á la VW-Porsche, “cased by rolex” of zo.
Dat had misschien wel naast de huidige iWatch gekund. Huaiway cased by Rolex klinkt ook niet geweldig echter.
Ik vind een smartwatch helemaal geen aantrekkelijk produkt, en deze ook niet.
Of zou t n cult status krijgen als de oyster quartz?
Ik ben even aan het rondzoeken maar volgens mij zijn we er in getuind, vooral doordat je ook specs noemt.
Beetje vroeg voor 1 april. En de foto’s (eh renderings) zijn van 2014.
Ik vind het maar niks.Wel een goeie grap
Als het een 1 april grap is maken ze hem wel ieder jaar… Hier een artikel van 1 april vorig jaar: