Smartwatch Casio

Ziet er goed uit als je het mij vraagt.

http://www.g-central.com/casio-smart-outdoor-watch-wsd-f10/

2 likes

Erg leuk een smart G-Shock maar met zulke afmetingen moet ik hem om twee polsen tegelijk dragen.

Of om je wortel

1 like

Heeft ie ook n stotenteller dan?

Casio heeft veel ervaring in electronica èn met horloges, eigenlijk de perfecte combinatie voor een smartwatch. Dat zij nog niet zijn gekomen met smartphones!

Alleen nog de vraag of mensen bereid zijn 500 dollar neer te leggen voor een Casio.

Jammer. Ik vind het wel een leuk horloge / gadget, maar ik heb niets met de ‘outdoors’. Al die beestjes en zo…en de kibbeling met ravigottesaus haal je ook niet kant en klaar uit de rivier. Daarnaast zie ik alleen maar documentaires op discovery channel waarbij mensen dood gaan tijdens die leuk bedachte outdoortrip en ik heb niet het idee dat de uitkomst anders was geweest met een casio outdoorwatch. Toch, als ik 10% meer ‘Rambo-gehalte’ in me had, zou ik hem wel gekocht hebben…en hem dan hier posten met een groot mes :smile:

2 likes

Och, de G-Shocks MRG zijn wel een stukje duurder dan 500 euro… :relaxed:

Véél te groot en dik. Geen volledig rond display. Kortom: niks.
Next

best aardig toch, alle smartwatchreleases rollen over elkaar heen, aardig aan de prijs.
Ik wacht wel een jaartje en dan heb ik de reviews gelezen van gebruikers, dan heb je
zó het kaf van het koren: dan toeslaan!
greetz, Mike

Ik kan niet wennen aan smartwatches. Heb het geprobeerd, maar het slurpt batterij van mijn telefoon door de bluetooth verbinding en uiteindelijk vind ik het én niet mooi (het blijven vaak van die plastic 'sporthorloges, wat niet mijn ding is) en is het in mijn beleving een overkill aan functionaliteiten die ik op mijn horloge niet wil hebben of ooit echt zal gebruiken. Blijf toch bij de gewone horloges…

Maar dit is dus mijn mening…

Aardig, maar als outdoor horloge zou ik tough solar missen. Lijkt me weinig nuttig om na een dag je usb kabel in een boom proberen te pluggen…

En als outdoor/acitviteitenhorloge zouden lichaamsensoren een goei combi zijn geweest.

1 like