Smartwatch en traditoneel uurwerk

De Kairos is hier al vaker de revu gepasseerd. Maar iemand is ze een stap voor. Welliswaar met een quartz ipv mechanisch uurwerkje, maar toch.

Smartwatch gedeelte gaat waarschijnlijk met normaal gebruik een dagje mee. Het quartz uurwerk een jaartje of 3. Er is overigens ook n Smartphonewatch versie.

Doet me wat aan de Big Bang denken. Maar wat vinden jullie van de Halo?

los van het gegeven dat een smartwatch in mijn ogen een gadget is wat niets toevoegt aan de functionaliteit van een smartphone, vind ik de keuze voor een “conventioneel uurwerk” met zijn eigen “krachtbron” in combinatie met Smartwatch functionaliteit een goede “hybride”… als je smartbattery leeg is, heb je in elk geval nog de tijd om je pols…

't design van dit horloge spreekt me wel aan lekker “toolish”…

Arie Kabaalstra Schreef:
--------------------------------------------------- een goede “hybride”… als je

smartbattery leeg is, heb je in elk geval nog de
tijd om je pols…

Ik zou t zelf prettig vinden als ie iets v kinetic heeft, zodat ie in principe altijd genoeg juice heeft of kan krijgen om tenminste de tijd weer te kunnen geven.

zou ik het helemaal mooi vinden als ook de smart-parts van het horloge op die manier geladen worden…

Arie Kabaalstra Schreef:

zou ik het helemaal mooi vinden als ook de
smart-parts van het horloge op die manier geladen
worden…

Dat bedoelde ik. Hoeft ie wwt mij betreft niet perse n uurwerk te hebben, maar mag wel.

Helemaal leuk zou zijn als de rotor vd automaat t uurwerk kan opwinden en de accu kan bijladen en de wijzerplaat zonnepanelen zijn voor solar. Maar dat wordt n beetje dagdromen :+