Smartwatch @Tweakers

Geinig artikeltje over de smartwatch op Tweakers https://tweakers.net/reviews/4745/1/identiteitscrisis-op-de-smartwatchmarkt-inleiding-drie-jaar-na-de-hype.html

Samenvatting:

“We maken de balans op van een markt die nog volop in beweging is en die
nog altijd, ook na drie jaar, het meeste lijkt op een oplossing die op
zoek is naar een probleem.”
:stuck_out_tongue:

6 likes

Bedankt voor het delen.

1 like

Het was precies een dergelijke bespreking die ik las een paar jaar terug (deze om precies te zijn), waarna ik dacht: “Maar wat is er mis met een “gewoon” horloge?”

En nu heb ik deze fijne hobby erbij. :slight_smile:

Lijkt me niet de bedoeling geweest van de smartwatch-fabrikanten, maar ik ben ze er heel dankbaar voor. :smile:

2 likes

Haha, waar zo een smartwatch al niet goed voor is. Heeft het toch z’n nut gehad door 1 iemand een WIS te maken. Maar ik denk dat er wel een paar meer zullen zijn. Het horloge is veel uit het straatbeeld verdwenen door het mobieltje. Met de smartwatch, smartband, fitness trackers, etc maakt het beetje een comeback. En wellicht via die weg dat er dan weer een echt horloge om de pols komt.

Ben overigens benieuwd of ze over nog es 3 jaar er achter zijn wat de smartwatch killer app is, oftewel het probleem is waar ze al jaren geleden de oplossing voor hadden gevonden :wink: