Zeker! Draag hem momenteel vaker dan de andere kandidaten . Naargelang de setting uiteraard maar deze kan eigenlijk altijd en overal
.
Zo is het! Ik heb inmiddels de Explorer, dus het zou een beetje dubbel zijn om dan ook deze Smiths te hebben. Ik heb hier heel veel plezier mee gehad!
Na een R*lex Explorer, waar de Commando toch enkele gekijkenissen mee heeft, op een zwarte curved rubber strap gezien te hebben was ik verkocht.
Incoming voor de Commando
Ben benieuwd naar het resulaat!
Vandaag in de bus. Nog net op tijd voor de vakantie .
Na ik weet niet meer hoe lang klooien heb ik hem er daarnet dan toch opgekregen …
Staat 'm goed en geeft net wat meer body aan het horloge ik zit zelf ook altijd te klooien met die rubber curved end banden, verwissel nog makkelijker een stalen band.
Bedankt Dan!
Het kan aan de band liggen of aan het horloge (afstand lugs tot kast).
Ik heb dezelfde band, maar dan in blauw, op m’n BB58 en daar zat hij meteen op. Ondanks dat dit horloge toch wel een “reputatie” heeft om z’n bandenwissels .
Na 3mnd ful time dragen dag nacht gaat die weer in doosje en binnenkort tudor weer om de pols
Smithje krijgt even time out
Hij staat je goed kerel! TOP!
Heel veel plezier ermee gewenst!
Mij Smiths Everest prs25 gilt verkocht
Heb hem bijna jaar gehad fijne draagbare. Horloge
En super accuraat
Liep beter als mij tudor en Breidling
Klokje liep rete strak niet normaal
Niet zo als mij omegamatic nu maar voor da geld top horloge
Toffe Smiths Henri
Dankje!
Mooi! Gefeliciteerd!
Binnenkort hier hopelijk ook opnieuw posten.
Al een dikke maand de Smiths niet meer omgehad. Helaas gemagnetiseerd vermoed ik. Loopt ongeveer 8-9 seconden per minuut te snel dus niet te dragen .
Als het goed is komt er binnenkort een apparaatje voor toe en loopt hij weer netjes
Dankjewel!
Apparaat ondertussen binnen en zonet geprobeerd. Loopt weer zoals het hoort! Bleek dus gemagnetiseerd.
Horloge is momenteel “head only” om te demagnetiseren dus nog even bedenken welke band (staal, nato of rubber) erop gaat en dan kan hij weer om de pols!