Dag liefhebbers op het forum,
Na al jaren fan te zijn van het merk ‘Smiths’ heb ik vorige week er eentje aangeschaft! Ik ben benieuwd naar foto’s en verhalen van medeliefhebbers hier! Dus ik zou zeggen: show hier je Smiths!
Dag liefhebbers op het forum,
Na al jaren fan te zijn van het merk ‘Smiths’ heb ik vorige week er eentje aangeschaft! Ik ben benieuwd naar foto’s en verhalen van medeliefhebbers hier! Dus ik zou zeggen: show hier je Smiths!
Dit topic is er eigenlijk al onder de naam timefactors only. Hier vind je alle creaties van Eddy, de eigenaar van Timefactors, waaronder de Smiths horloges.
Dat heet nu toch Lay’s?
Staat je goed
Om twee redenen niet helemaal:
In Nederland wel, in Engeland en Australië heet het merk nog steeds Smiths
Maar hoe zit dat precies met Lay’s eh Smiths. Het is toch een kopie van de Rolex 1610 oyster? En ik dacht dat ze beiden op de Everest zijn geweest.
Is trouwens mijn favoriete Rolex, alle bling erna kan niet zo boeien.
Geen idee dat deze bestond zeg. Nee, echt niet. En staat er echt ‘commando’ op? Smiths heeft een model wat dit ook heeft. Wat is de connectie tussen Rolex en Smiths? Want het zijn allebei gerenommeerde merken zover ik weet. Smiths maakte ook boordklokken voor vliegtuigen o.a.
Wow!
Helaas was er niets te lezen over de Smiths. Zou het kunnen dat Smiths dit model is gaan maken om dat de Rolex commando oyster zo zeldzaam is?
Dat zou heel goed kunnen denk ik.
Het is natuurlijk een discontinued model, maar heeft Rolex hier geen problemen mee? Of heeft Rolex groen licht gegeven aan Smiths? Dat zou ik graag eens willen weten.
Nu lees ik net dat Smiths geen oorspronkelijk bedrijf meer is … Nu begrijp ik er niets meer van
De uitvoering van de Smiths Commando was in samenwerking met IDguy.
Is in beperkte oplage toen gemaakt met de zwarte plaat. Nu heeft Eddie deze naderhand met bruine plaat op de markt gebracht.
Over toestemming van de grote R weet ik niets af.
They couldn’t care less, vrees ik
Eddie gebruikt volgens mij gewoon opnieuw de naam Smiths. De oorspronkelijke naam is denk ik verloren gegaan. Ik denk dat volgens de wet de nieuwe Smiths niets met de oude Smiths van vroeger te doen heeft.
Maakt voor mij niet uit op zich. Zijn nog steeds leuke hommage horloges.