Smiths Prs-40

Eddie heeft vier nieuwe horloges op zijn website staan.

Waaronder deze Smiths Prs-40

5 steens Quartz, 40 x 53mm, 22mm lugs, no date.

Erg gaaf design en leuk om er even bij te hebben. Maar ja zo blijft het he :smiley:

Wat vinden jullie ervan?

Tja als ik eerlijk ben vind ik het allemaal helemaal niks. PRS gepikt van Tissot, Mondaine hommages en een Chips merk. Zit echt niks voor mij bij.

Ik zie er veel van onze deutsche freunden VDB in…

NicoB)-

ik zag hem een paar maanden geleden al worden aangekondigd op tz-uk

het design is ingezonden door een of andere Italiaan en Eddie zag er wel brood in

ik vind hem niet mooi, door de vorm van de kast lijkt het horloge veel te groot voor de wijzerplaat en het is een rare mix van military/tool en vintage dress

apart, wel leuk hoor! maar 195,- pond is te duur… dan liever naar de 18q… die is er voor 185,-

Grappig, in al jullie reacties zit wel wat.
De rare mix is eigenlijk wel zo, zo had ik het nog niet bekeken.

Ik vind hem wel gaaf.

Copy copy, beetje dit beetje dat inderdaad.
De som der delen is in dit geval nul.

Zo af en toe levert Eddie wel een knaller af, maar over het algemeen ben ik niet al te gecharmeerd van de timefactors horloges. Van deze ook niet.

De kwaliteit schijnt wel altijd zeer in orde te zijn.

Ik vind het juist een mooi ding met een eigen smoel. Had hem dit weekend al in het winkelmandje zitten, maar die prijs… Zeker met de verzendkosten erbij, vond ik het echt te veel.

Tja, wel een ding waar je wat langer naar blijft kijken dat zeker.

Kroon op 12 uur, en dan de nato…het begint behoorlijk te knetteren!:wink:

Grt.

Monaco Schreef:

ik vind hem niet mooi, door de vorm van de kast
lijkt het horloge veel te groot voor de
wijzerplaat en het is een rare mix van
military/tool en vintage dress

Ik vind dat rare juist wel weer wat hebben. Net als een duiker wat eigenlijk een toolwatch is, maar op de 1 of andere manier ineens een deskdiver is geworden.

Ik moet me behoorlijk inhouden nu… Maar ik mag niets kopen van mezelf!

Op zich vind ik het wel grappig zo’n afwijkend design, maar dit doet me erg denken aan de l’Ocean van Crepas.

Oom Piet Schreef:

Op zich vind ik het wel grappig zo’n afwijkend
design, maar dit doet me erg denken aan de l’Ocean
van Crepas.

Dat is een beetje het verhaal achter deze klok vindt ik persoonlijk, ā€œdoet me denken aanā€.