Smoothsecondscom

Mijn Zentra verkocht aan Jedde. Goede en fijne communicatie en serieuze koper.

Een horloge verkocht aan@Jedaie045. Ging soepel en een fijne koper. Weer + 1 dus :+1:

Seiko Lord-Matic verkocht aan @Smoothsecondscom. Prettig contact en een snelle transactie. Aanrader👍🏼

Een fraaie Tissot verkocht aan @Smoothsecondscom .
Prettig contact en hele correcte afhandeling.
Aan te bevelen koper!

1 like

Een leuke Rotary opknapper gekocht van @Smoothsecondscom. Leuke deal en vlot afgehandeld. Graag tot nog eens!

1 like

Prettige ervaring met @Smoothsecondscom achter de rug. Horloge voor kennis van me gekocht, snel verzonden en alles in orde! Bedankt Jedde!

2 likes

Ook hier een goede ervaring met @Smoothsecondscom
Snelle deal en betaling. Prettige communicatie. Zeker een aanrader :+1:

2 likes

Vandaag een leuke ruil gedaan met Jedde @Smoothsecondscom :+1:t2: Na wat berichtverkeer heen en weer een leuke deal overeengekomen. Steeds vriendelijk en snel contact, prima kerel om zaken mee te doen op het forum.

Groet, Matthijs

2 likes

Horloge verkocht aan @Smoothsecondscom .
Uiterst aangenaam contact, erg faire onderhandeling - vliegensvlug geld overgemaakt én een enthousiaste update bij ontvangst.
Bedankt Jedde :beers:!

1 like

Horloge verkocht aan @Smoothsecondscom. Reageerde vlot, snelle betaling. Zeker een aanrader!

Zojuist mijn IWC verkocht aan @Smoothsecondscom.
De deal verliep goed en de communicatie was top.

100% een aanrader!

Een mooie vintage Omega gekocht van @Smoothseconds

Wederom een vlotte en fijne deal, en ik ben weer happy met mijn nieuwe aanwinst.

Tot de volgende deal!

Een prettige ervaring met @Smoothsecondscom . Snelle reactie op de advertentie en vlotte betaling. Alles in goed vertrouwen. Uiteraard dat vertrouwen niet beschaamd. Top!