De meesten weten wel dat Submariner zn goud of platinum gebombardeerde Cerachrom lunettes, of de Planet Ocean met zn versmolten liquid metal bezel.
Maar hoe zit t eigenlijk met de smp300? Liquid metal is t iig niet, volgens s&c. Een antwoord wat voor combi t wel is hebben ze me nog niet kunnen geven. Ook op internet ben ik niks wijzer geworden. Iemand die t wel weet?
Volgens Omega’s eigen aankondiging op Baselworld was de bezel van de SMP 300 van Liquid Metal. Dat bericht kan ik niet zo vinden, maar wel het volgende:
Liquid Metal is alleen op de titanium versie van de Planet Ocean 600m en dus niet op de Seamaster 300m.
Mooi filmpje!
cliogek Schreef:
Liquid Metal is alleen op de titanium versie van
de Planet Ocean 600m
Ook op de stalen en gouden varianten.
en dus niet op de Seamaster
300m.
Dat wist ik al, maar de vraag is wat het dan wel is. Tja, echt n wis vraag, want wie anders boeit t nou :+
lencoth Schreef:
Volgens Omega’s eigen aankondiging op Baselworld
was de bezel van de SMP 300 van Liquid Metal. Dat
bericht kan ik niet zo vinden,
Ben geen expert, maarr heb mn tijfels er over. Niet alleen omdat s&c bij navraag aan swatchgroup aangaven dat t geen liquid metal is, maar t ziet er voelt anders aan. Op de smp is t wat groffer en is ook niet gelijkmatig versmolten met de keramische lunette.
Die is gewoon keramisch ingelegd.
Is inderdaad gewoon een keramische inleg in een stalen rand. Wij verkopen deze horloges ook in onze winkel. Alleen de titanium PO zijn met liquidmetal rand.
Ik bedoel meer op de metaalkleurige cijfers in de keramische lunette op de smp300. Snap dat de inlay/inleg verder keramisch in n metalen lunettering.
@mijzelf:
Hou je bij horloges waar je verstand (en binding) mee hebt 
lencoth Schreef:
@mijzelf:
Hou je bij horloges waar je verstand (en binding)
mee hebt 
Maar zo leer je er weer wat nieuws bij :#
Een weetje wellicht, maar toch