ik vond dat groen met goud ernstig fout. Deze is dan misschien minder aandachttrekker, maar ik vind hem wel wat hebben ja, zeker !
Ik vind m wel mooi eigenlijk
De originele vind ik ook héél mooi. Zeker op een Oyster. Maar ik kan nu eenmaal niet alles hebben. Collectie is al te groot nu
idd … dat was bij de 017 ook al røk. Dat wordt dan een mooie traditie voor de Alpinist
Waar ik de oude best mooi vind, vind ik er bij deze weinig bijzonders aan eigenlijk. De kleur van de wijzerplaat doet me aan jaren '90 auto’s denken wat niet persé een positieve associatie is.
Leuk dat er een nieuwe Alpinist komt, maar ik vind deze echt rukkend saai. Jammer.
Als hij qua prijs en kwaliteit gelijk is aan de sarb, dan wordt dit gewoon weer een verkoophit. Maar de opvolger van de Alpinist vind ik het zeker niet. Totaal ander horloge.
Niet verkeerd en zo te zien nog steeds een 6R15 aan boord. Waar haal je deze info vandaan? Krijg niks gegoogled
Deze foto maakt het heel erg moeilijk om niet direct eentje via Ebay te bestellen en dan doe je het als fotograaf erg goed. Geweldige foto!
Ik kan het ook nergens vinden
Dit wel een beetje ja. Die alpinisten hebben toch vaak een spannend design. Dit is meer zoals de andere SARB en SARG’s.
Gemaakt met mijn Samsung hoor.
Maar hoe werkt de ring aan de binnenkant?
Wie gebruikt dit en hoe is de theorie er achter?
Die kan je draaien met de tweede kroon.
Helemaal niemand
Het is een compas, door de stand van de zon en de wijzers kan je zo bepalen waar het noorden is.
Bij mijn SARG ergerde ik me er aan dat hij veel te losjes draaide en dus niet netjes uitgelijnd bleef staan.
Het is een gimmick.
Je kunt de ring ook niet vast zetten
dus die zwerft alle kanten op.
Daar kunnen wij heel slecht tegen.
Haha Had je even een maandje mee moeten wachten
We kunnen het ook hier bij houden:
http://forums.watchuseek.com/attachment.php?attachmentid=12934257
Lekker gezellig !
Leuk gedaan
Maar serieus, hoewel de Alpinist wat typisch is, zou dit zou weer meer mijn stijl zijn.