Bye bye sarb017 Alpinist.
Zoals bekend is de productiestop vorige week aangekondigd door seiyajapan.
Nieuwe model Alpinist is reeds bekend gemaakt. Nog steeds met een groene wijzerplaat, maar iets subtieler. En dat in combi met zilveren wijzers en uur markers. Laat maar komen Baselworld 2018
De SARB017 mag dan nog zo’n ‘icoon’ geweest zijn (het was niet mijn stijl) maar dit is gewoon een moddervette verbetering. Wow, wat is deze vet!
Hopelijk is de kinderziekte met de draaibare bezel bij deze versie ook verholpen. Dan zie ik mezelf er met 90% zekerheid een aanschaffen waarschijnlijk een van @anon50762135EV als hij hem weer eens doorflippert.
Boring…zoveelste seiko. Alpinist was apart, of je er nou wel of niet van houdt ( ik vond m heel mooi ). Dit is gewoon standaard. Totaal niet te vergelijken met de vorige.
Vind juist de minutenmarkeringen en wijzers van mijn sarb017 erg gaaf. Had dan liever een zwarte en een witte versie met zilverkleurige wijzers etc willen zien.
Ik vind deze zo veel mooier dan de oude 017. Ben qua kleur wat conservatief, en daar past deze dan weer beter bij. Deze kan zomaar mijn portemetnix nog lichter maken🤦🏽♂️.
P.s. komt er ook een nieuwe 033, of is dat echt voorbij?