Sneeuwwitje has entered the building

Erg snel, en ik denk de eerste in Nederland:

Tussen haar soortgenoten:

Nog even dichtbij:

De kleur is niet hagelwit, maar een beetje off-white. Chique wel.

En de paarse is de volgende :smiley:

Wow mooie horloges ::o Witte plaat en zwarte plaat vind ik mooi maar de oranje plaat vind ikwat minder hehe.

Het houdt niet op :wink: Gefeliciteerd met deze nieuwe telg van de familie, een prima aanvulling.

Die witte is echt mooi.

Balen da’k niet langs kan komen.

Die witte is idd the icing on the cake. Mooi ook hoe de sec wijzer rood omrand is.
Mooie aanvullingen op de verzameling

Alleen jammer dat je niet even de bezel voor alle foto’s goed hebt gezet :wink:

Mieters, wat mooi! (tu) Dit ziet er bij nader inzien toch beter uit dan ik eerder dacht!
Maar die paarse wijzerplaat spant bij mij de kroon! Wow, wat prachtig… ::o

mooi hoor en dan vooral de paarse, van welke materiaal zijn de band en de kast gemaakt, en hoe krasgevoelig zijn ze? Welk type is dit eigenlijk want ben helemaal niet thuis in seiko hoor.

En wij maar denken dat de verzameling compleet was. Ik vind die zwarte monsters echt apart. En die paarse is echt top. Is het nou paars want het heeft ook iets van boreaux rood.

Ik heb op dit moment Seiko secondenwijzers in rood, geel en blauw, en met dat rode einde. Ik kan me dus uitleven met het modden :smiley:

Ik vind het een hit :wink:

ROFL
Snel een kopietje van trekken :slight_smile:

Ik vind 'm wel erg gaaf hoor! En die paarse misschien nog wel mooier. Kosten deze nou?

gaaf en wel super gaaf maar ik vindt de paarse wel heel erg mooi ben echt in love veel draagplezier gr hans

Het was wel te denken. Ik had graag een zwarte gehad.
Maar het gaat gewoon niet op mijn pols :frowning:

Veel plezier ermee!

Heel mooi rob en nu gaan voor de paarse

Veel plezier er mee

Groetjes Sjon

Heel mooi! Ik denk dat er binnenkort nog maar een Seiko bij moet komen, maar eerst een Steinhart…

Groeten,

Frank

Dat is een mooie robbie en die andere trouwens ook seiko maakt toch mooi spul daar sta ik altijd weer verstelt van zo staat er een mooie steinhart op het forum en nu dit weer word wel heel moeilijk kiezen met de kerst in het vooruitzicht

gr Pieter

wow…ziet er erg goed rob (tu)

mooie Seiko!! die paarse vind ik ook heel fraai.

groet,
Arno.

Gefeliciteerd met de aanwinst. Zelf ben ik niet weg van dat glimmende zwart. Het wordt nu toch echt tijd voor een museum hoor:)