Snel hulp gevraagd

Hoi,
Ik ben voor Kerst aan het kijken voor een nieuw horloge (oude is kapot en was ook al 4 jaar oud ofzo).
Ik ben aan het kijken voor een horloge van het merk Puma.
Nu heb ik wel een aantal horloges gezien en ook wel een mooie alleen het probleem is het is een mannen horloge en ik ben een vrouw. (deze vond ik mooi http://www.goldbusiness.nl/NL/puma/PU101041013/?i=18586 )
Nu is mijn vraag weet iemand of je die horloges op maat kan laten maken ofzo zodat ze mij ook passen ?

Alvast heel erg bedankt,

Ik hoop dat ik snel reacties krijg.

yep, tuurlijk het bandje zal best te verstellen zijn … maar ik zou hem als je een hele kleine pols hebt zeker even gaan passen :wink:

3 min …snel genoeg :smiley:

Simone Schreef:

Hoi,
Ik ben voor Kerst aan het kijken voor een nieuw
horloge (oude is kapot en was ook al 4 jaar oud
ofzo).
Ik ben aan het kijken voor een horloge van het
merk Puma.
Nu heb ik wel een aantal horloges gezien en ook
wel een mooie alleen het probleem is het is een
mannen horloge en ik ben een vrouw. (deze vond ik
mooi
http://www.goldbusiness.nl/NL/puma/PU101041013/?i=
18586 )
Nu is mijn vraag weet iemand of je die horloges op
maat kan laten maken ofzo zodat ze mij ook passen
?

Alvast heel erg bedankt,

Ik hoop dat ik snel reacties krijg.

Nou Simone, mooi horloge hoor, ik denk niet dat het problemen geeft, met die rubberband, gaatje bij laten maken kunnen ze bij elke juwelier.

Grtz SjefB)-

Je kan niet (voor een normale prijs…) het hele horloge in een kleinere maat laten maken. Het beste wat je dan kunt doen is om een kleiner horloge te zoeken wat er op lijkt.

Aan de andere kant, het is tegenwoordig mode om met grote horloges te lopen. Er lopen genoeg dames rond met grote herenhorloges om hun pols…

Het probleem is ik wil die horloge dan via internet bestellen en misschien via amazon.com dus kan niet langsgaan om hem te passen.
En… ik heb nogal kleine pols omdat ik nog maar 13 ben.
Dus denk ik dat ie nogal groot uit gaat vallen.
Maar wil hem wel heel graag hebben.

Nou, Simone, dan ga je bij jou in de buurt rondsnuffelen waar ze dit horloge verkopen. Daar vraag je dan netjes of je het even aan je pols mag passen en of het op jouw maat gemaakt kan worden.
Als het goed is, zijn al jouw vragen dan beantwoord. Het zou trouwens best kunnen dat het tegenvalt als je het opeens aan je pols ziet.

Ik heb al vaker in de stad gekeken voor Puma horloges.
Maar echt nergens hebben ze Puma horloges die krijg je blijkbaar alleen op internet.
Dus dat is ook geen keus :S .

ik vind het ook niet zo’n goed advies om te gaan passen bij iemand die wat hogere kosten heeft (door zijn winkel en voorraad) en dan hem de winst niet te gunnen maar via internet iets goedkoper kopen… dat doe je toch niet…

RoB.

@simone… probeer achter de afmeting van de horlogekast te komen en maak hem voor jezelf van karton na. Dan weet je hoe het past. Alleen is t horloge in t echt veel dikker en zal dus nog wat groter lijken. veel plezier met knutselen…

Grtz RoB

Er staan alleen nergens afmetingen.
Alleen dat ie 12 mm dik is.

Dus wat kan ik nou het beste doen ? Gewoon bestellen ?

Meet eerst eens je polsomtrek op (touwtje eromheen doen en dan meten) als we dat weten kunnen we meer zeggen.

Groet,

needfull

Original Puma PU101041013

Uhrband / Farbe: Kautschuk / schwarz
Uhrbandbreite: 23 mm
mattiert / glänzend
Gehäuse: Edelstahl
Gehäuse: Länge: 40 mm Breite: 41,8 mm Höhe: 11,8 mm
Ziffernblattfarbe: schwarz
Wasserdicht bis 50 m
Datumsanzeige
Stoppfunktion
max. Länge: 22,5 cm
min. Länge: 17,5 cm

Zoals je kan hier kan zien is het horloge 40mm breed en 41.8mm hoog, dat is een aardig maatje als je smalle polsen hebt verder geven ze aan dat je polsomtrek minimal 17,5 cm moet zijn, althans ik denk dat ze er dat mee bedoelen, wat is je polsomtrek, daar gaat het nu nog over.

Mijn pols is ong 16 cm zou dat nog net kunnen ?

Nee, sorry meid maar hier moet je niet aan beginnen, je pols is te smal, helaas pindakaas!

Maar je kunt hem toch strakker doen ?
Ik heb er nou ook een paarse versie van gezien voor ladies zou die dan kleiner zijn ?
Liefste heb ik de blauwe.

Je kan beter voor de paarse gaan denk ik,

groet,

needfull

Toch vind ik de blauwe een stuk mooier.
Zou er echt geen manier zijn (kleiner laten maken, gaatje erbij ofzo.) ?

Gaatje bijmaken kan meestal wel. Punt is dat het horloge in z’n geheel niet mooi om je pols kan staan. Als je pols te klein is voor het horloge, kan het bijvoorbeeld zijn dat je aan de zijkant een groot open gleuf krijgt. Dan kan het blauwe kleurtje nog zo mooi zijn, maar staat het horloge toch niet mooi.

Als je geen zelf geen winkel kunt vinden, zou je eens bij de Puma importeur kunnen informeren. Heb ik voor iets anders ook es gedaan. Zij hebben vaak een lijst met dealers en winkels. Misschien dat je zo een winkeltje kunt vinden.

Enneh, Bluetooth Rob heeft wel een beetje gelijk. Het is niet zo netjes om alles uitgebreid na te vragen bij een winkel en em dan elders op het internet te kopen. Soms kan het je juist schelen om em in een winkel/juwelier te kopen. Sommige geven je de gelegenheid om het horloge ook nog terug te brengen/ruilen (uiteraard zonder extra aangemaakte gaatjes). Of bijvoorbeeld als je batterijtje binnen een jaar op is, dat je een nieuwe krijgt.

Veel succes met je zoektocht en ik hoop dat je die blauwe vind… en anders is paars ook erg stoer!

Ik heb nu een mail gestuurd naar een duitse juwelier www.cityjuwelier.de en gevraagd of ze hem ook als damensuhr hadden of op maat konden maken ofzo.
Nu maar wachten op antwoord.