Dit kwam dus ineens in mij op.
Wat is jullie snelste/langzaamste verkoop die jullie ooit hebben gedaan (op het forum of Chrono24 etc)?
Dit kwam dus ineens in mij op.
Wat is jullie snelste/langzaamste verkoop die jullie ooit hebben gedaan (op het forum of Chrono24 etc)?
Snelste…2.6s. Langzaamste…878.387s.
Zowel verkocht en gekocht voordat er er een advertentie is geweest; zelfs een keer binnen een paar uur de daadwerkelijke overdracht gehad
Snelste: alles van Rolex
Langzaamste: de rest. Meistersinger op eenzame hoogte.
Die Pangea? Is die nou al verkocht of is je advertentie op de vorige server achtergebleven?
Snelste: sub 114060 (binnen 2 uur weg).
De langzaamste vast een van de Tudors. Vermoedelijk de Bb Pro.
Ja ik had al een idee dat de Rolexen bovenaan zouden staan haha
Goeie vraag, zal 'm even zoeken en updaten. Wat was de wisselkoers guldens-euro ook alweer?
Bizar contrast eigenlijk. Dat je met een Rolex van 18k na 2 uur meerdere kopers hebt. Maar een meistersinger voor de helft van de prijs aan de straatstenen niet kwijt kan. Ondanks grove (maar daarmee niet minder ongemeende) anders-gaat-ie-in-de-kluis en terug-om-de-pols dreigementen.
Ik was ooit een BB blue na 11 minuten kwijt. Zal wel een lucky shot zijn geweest.
Snelste: SD43
Sja toch het snelst de Rolex Explorer .
Ik riep. “ik denk dat ik de boel ga verkopen” en BAM mailbox VOL voor de Explorer.
Kon gewoon kiezen aan wie en voor welk geld, bizar.
Krengen zijn echt veel te duur voor wat t is en dan gaan mensen gewoon vet vet boven list betalen ook nog eens. KoekKoek
Vond ik meteen na aanschaf bij de AD al, wel genoten van het horloge hoor.
Langste heb ik met die stalen g-shock gezeten.
Dag of 2 in de verkoop gehad.
Bijna alles wat het blauwe gehaald heeft was wel in 1 dag verkocht.
De vraag is niet welke je het snelst hebt weggedaan hè?
Jemig. Langste 2 dagen!?
He… Wie wil er nou niet een horloge gedragen door @mozaiek
Komen maar zelden modelletjes vrij vanaf zijn pols, dus je moet er snel bij zijn.
snelste, de weggevers
Ik las weggevers, geeft er iemand iets weg??
dat gebeurt wel eens
Snelste de Moonswatches. Langzaamste Paneraissssssssss .
Doen we ook de meeste afschrijving voor afwisseling hier? Meistersinger.
Mijn lunch chardonnay sproeide bijna over de tafel
2 min 37, HF’er was hiervoor op de vluchtstrook gestopt