Snkl23 eindelijk gekocht

k heb eindelijk de knoop doorgehakt en een seiko snkl23 besteld vanaf Ebay watchspree. Zij hadden op hetzelfde tijdstip het horloge geplaatst toen ik op ebay zat rond te snuffelen. 1 exemplaar beschikbaar gesteld en die heb ik net gekocht voor 94 euro met gratis verzending vanuit Singapore. Ik zal rond 116 euro betalen aan btw en inklaringskosten als ik pech heb. Zo niet; 94 euro voor snkl23!

6 likes

Deze, dus?


Leuk 5je! Gefeliciteerd!
Niet om je plezier te bederven, maar kan overigens volgens mij nog wel iets goedkoper. Maar sowieso met zo’n leuke 5 altijd veel horloge voor je geld!

1 like

Hoe durf je geen foto’s te plaatsen! :wink:

1 like

hoeveel goedkoper? waar? PM me!

Bij Monsterwatches koop je diverse modellen Seiko 5 voor zo’n 7 tientjes.

maar geen SNKL23 model. Die is sinds het hodinkee artikel verdubbeld in prijs helaas :frowning: en moeilijker te verkrijgen

O.k., dat zou kunnen. Maar misschien dat Rob of anders Perry (Mister Limited) er nog wel aan kunnen komen, voor een leuke prijs. Je kunt ze altijd eens een berichtje sturen.

Maar damn, dat Hodinkee ook altijd!:wink:

En misschien leuk om te lezen, voor geĂŻnteresseerden.

Jammer, maar op hun website staat dat het uitverkocht is. Ik heb hen wel een mail verstuurd met de vraag of het uberhaupt wel mogelijk is om de snkl23 te verkrijgen.
Maar dat maakt mij niks uit eerlijk gezegd. Ben blij met de bestelling. Nu gewoon afwachten!

2 likes

[quote=“Zuzu, post:9, topic:168420”]
Ik heb hen wel een mail verstuurd met de vraag of het uberhaupt wel mogelijk is om de snkl23 te verkrijgen.
[/quote]Terugkomend op mijn eigen vraag. Net antwoord ontvangen van MW met de mededeling dat het horloge niet leverbaar is in Europa en dit allemaal vanwege een youtube video en hodinke artikel.

Ik wacht nog op het horloge. Zodra ik dat binnen heb, ga ik een hele album hier plaatsenđź‘€

“Hi thank you for your purchase.

As we conduct stringent checks on the watches before sending them out, we realised that the watch SNKL23K1 that we have is faulty.

We only have this last piece left for SNKL23K1. And we are unsure when the stock will come.

We seek your kind understanding and apologise for any inconvenience caused.

The transaction will be cancelled and you will be fully refunded once we receive your acknowledgement.

Look forward to hear from you soon!

Thank you.”

Ik juigde te vroeg…

das knap zuur

Erg jammer, maar ik herinner mij eenzelfde verhaal en bleek dat het horloge voor meer geld aan iemand anders verkocht was (ook ebay)(kan het helaas niet terugvinden). Het is een gok maar is het geen optie om toch aan te geven dat je hem wilt hebben en op te laten sturen?

[quote=“peterpan, post:14, topic:168420”]
Het is een gok
[/quote]Daarom wil ik het ook niet nemen haha. Voor hetzelfde geld is het wel “faulty” en moet ik het vervolgens terugsturen. Ik vermijd dat liever. Ach ja…rakuten dan maar uitproberen.