Snoopy 70th anniversary

Hallo allemaal,

Uiteraard zaten we met zn allen gister op het puntje van de stoel om de release af te wachten van de nieuwe Snoopy.

Zou deze mooi genoeg zijn,wellicht te duur? En uiteraard… zit Snoopy er zelf op.

Ikzelf vind m heel geslaagd, wat vinden jullie?

Let’s talk watches!

8 likes

Prachtig horloge… en die achterkant :heart_eyes:

“Eyes on the stars”

afbeelding

10k vind ik te duur, maar het is geen LE en zal dus misschien wel binnen budget zijn als tweedehands.

1 like

Reactie in verkeerd topic?

2 likes

70th anniversary … damn jij hebt de Delorean van back to the future op de kop getikt ?
Hier anno 2020 vieren we de 50th :wink:

In dit topic vieren we de 70th… :slight_smile:

1 like

Mensen lezen en kijken ook niet ehh. :sweat_smile:

1 like

De foto uit je OP laadde niet :speak_no_evil:

Kwestie van aanklikken, hij is geblurred om jullie te narren. :joy:

3 likes

https://en.wikipedia.org/wiki/Snoopy#:~:text=Snoopy%20appeared%20on%20the%20October%204%2C%201950%2C%20strip%2C,thoughts%20were%20first%20shown%20in%20a%20thought%20balloon.

Niet mijn OP !

Weer iets nieuws geleerd :joy:

Fair enough, maar je deed stiekem echt wel een hint naar de gisteren geintroduceerde Omega … geef nou maar toe :wink:

Ik geef dit zeker toe :ok_hand:

1 like

Ik vind een g-shock best fijn en ook Snoopy ben ik een groot fan van, maar ik vind de Timex Snoopy’s mooier. Dit heeft voor mij wel een heel groot kinder gehalte.

Niet voor niets een “Baby-G” :slight_smile:

1 like

Heel leuk hoor. Ik vind dat een G-shock in ieder huishouden tot zijn recht kan komen.

Hier nog een leuke Snoopy

Waar haal je die?

Eerste hit op Google

1 like

In de UK is hij 8250 pond oftewel €9k. Scheelt toch weer :smile:

Ik vind hem prachtig, maar ik ben nu al 2x geld verloren op een Ltd Speedy (CK2998 blue, en Tokyo Blue), dus zou ik er wel heel zeker van moeten zijn dat het een blijver is, voordat ik hem zou kopen.

2 likes

Had m ook gevonden haha. Beetje lui ben ik wel :joy:

1 like