Een tijdje terug maakte TGV al bekend geen “state of the collection” videos meer te maken (overigens bloedsaai maar dat terzijde) omdat hij zijn collectie nu toont (en update) in de applicatie “Snupps” (beschikbaar voor Android en IOS)
Naar aanleiding daarvan besloot ik Snupps; een applicatie om je verzameling te beheren ook eens te installeren.
Die verzameling kan overigens van alles zijn; er is ook een categorie horloges.
En ik moet bekennen dat het best heel tof is; zijn er al meer mensen die deze “app” gebruiken?
Of het op de langere termijn toegevoegde waarde zal hebben weet ik niet maar het is leuk om ook in de collectie van anderen te kunnen kijken, liken en te becommentariëren,
Mochten meer mensen deze app gebruiken: ik heb al proactief een horlogeforum.nl groep aangemaakt!
Hmmmm, zodat iedereen kan bekijken wat je op dit moment aan horloges in huis hebt? Ok?!?
Ik hou het nog maar lekker bij mijn excelletje waar ik alles in noteer.
Ik kon altijd best genieten van die video’s. Ik vermoed zelf overigens dat ‘Snupps’ hem sponsort. Als het contract over 3/6/9/etc. maanden afloopt gaat hij die video’s toch weer ineens maken want het was volgens mij zijn bestbeken soort video.