Weer een vintage aangeschaft. Het is deze soccer time geworden. Officieel heet ie 145.020 maar dat klinkt toch minder.
Ze zijn redelijk schaars en deze is nog in originele staat. Heeft dus ook wel wat gebruikssporen maar dat vind ik voor vintage geen probleem. Ook het glaasje is nog origineel! Die zie je niet meer vaak.
De band is wel nieuw.
Ik ben dus helemaal klaar voor de drie wedstrijden van het EK.
Die is mooi! Een paar jaar geleden kocht ik bij W&V mijn Speedmaster. Daar ging mijn hart naar uit. Ik zag dat ze toen ook zo’n Soccertime in de vitrine hadden voor ongeveer dezelfde prijs. Dat bracht me toch wel erg aan het twijfelen! En ik vind 'm nog steeds mooi.
Dat bandje is echt niets, die zou ik maar snel verkopen. Maar omdat ik de beroerdste niet ben wil ik die wel voor een appel en een eitje overnemen. ;-0
Ik vind dit een topper! Een weinig voorkomende uitvoering in een prachtstaat. Daar krijg je nog veel plezier van(tu)
Ik kan het niet laten om mijn 176.007 nog even te showen. Je mag hem ook gewoon Seamaster noemen:D
Heb ooit ook eenzelfde model gehad! Werd uiteindelijk uit mijn handen gerukt door een verzamelaar die hem perse wilde hebben. Apart en moeilijk te krijgen model! Mooie aanwinst A! Probeer hem ook eens op een mooie bruine leren band. Zal je bevallen!