Met een beetje kleur helemaal
Ben alleen bang dat iemand vergeten is om een max budget in te zetten…
Jammer dat er geen no date’s zijn
Met een beetje kleur helemaal
Ik vind het een kek ding maar ben toch een beetje bang dat ik op uitgekeken raakt. Het zelfde een beetje voor de Timex. Hoewel de specks van die echt echt heel goed zijn voor de prijs.
Vind ik echt een super cool merk en ben nu blij te weten dat ze ook een Solar hebben. Thanks!
Yup! Die van mij begint al mooi afgeragd te raken want daar is ie voor. Maar niet echt GADA voor mij.
Hmm, door z’n afmetingen wint de SNE het toch van deze voor mij.
Yup! En als hij nou niet die papieren wijzerplaat had gehad dan had hij waarschijnlijk al in de collectie gezeten.
Tot welk budget zijn er Solars te vinden dan?
Seiko ssc813
39mm
100 mtr wr
Ik heb deze nu 2 dagen haha! Maar heerlijk ding hoor!
Heb ook deze safarnie SNJ029, heb dan de shroud eraf gehaald. Wordt ie wat kleiner van! Ook een aanrader
Volgens mij beginnen de chronomasters vanaf 2700 of iets, ze zijn er ook zonder de paperdials, al is dat nu net de charme
Als je echt een budget-banger zoekt:
https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/129293/lorus-herenhorloge-rx313ax9
Een collega heeft er een en hij is hier zeer over te spreken. Lorus is ook gewoon van Seiko dus over de kwaliteit hoef je je geen zorgen te maken.
Edit: ik geloof dat ik je gewenste afmetingen over het hoofd heb gezien
Ben inmiddels een 13 tal jaren meer dan tevreden met m’n “Citizen BN0000-04H Promaster 300m diver”
Nauwkeurigheid: momenteel minus 24 seconden per 12 maanden
Minpunt[je]: geen saffier glas & monocoque kast
Betaalde er indertijd een 225 euro voor.
Waar? Dezelfde als op de foto?
Wat is eigenlijk het verschil tussen een the citizen en een the citizen chronomaster, alleen staal VS titanium?
Welke ref is deze Chris?
AQ-4080-52L.
Ik loer, al ben ik met een 356 SA II bezig.
Maar is het echt nodig naast m’n Grand Seiko SBGP011? Ik denk het niet. Toch loeren. Vreemde obsessie.
Dat probleem heb ik niet.
Ftfy en dat probleem heb ik wel.
I know…
Niet herkenbaar😉
En bedankt jongens… dacht, “ik ga 'm toch eens in het echt bekijken”…
Hoezo zijn die Seiko’s in echt elke keer zoveel gaver dan op foto’s dan!? Anyway… en bedankt dus…
Voor mij zou die Citizen daarmee eigenlijk wel een mooi betaalbaar alternatief zijn voor een GS. Maar dat is voor later. Heb tussen m’n nieuwe Seiko en m’n inkomende Serica nu wel weer even genoeg aan horloges uitgegeven…
Ik wil niet zeiken, maar deze
was toch echt 550 ballen duurder in de aanschaf dan deze:
Pas dus op, want een 37mm GS HAQ vindt je al rond de 1700-1800 als je wat zoekt, terwijl de Citizens toch ook vaak na import op zo’n zelfde prijs uit komen. 1400 uit Japan is ook 1800 ballen wanneer hij op je mat ploft.
Ik ken het probleem. Maar we zien de NA topics graag tegemoet.