Solid endlink Super Oyster niet te verwijderen... Tips?

Dit is wel wat meer dan vlek op vlek. Als je het rijtje wat je opgeeft is bekijkt dan zou het onmogelijk moeten zijn. Het kan ze blijkbaar niks schelen omdat ik uit de reacties al opmaak dat het niet een missertje is maar vaker voorkomt.

Ja uiteraard! Het is ook niet dat die banden gratis zijn ofzo. En nu is die band ook niet te verkopen.

Ik heb zelf via FB een berichtje gestuurd met foto erbij en meteen ook het ordernummer. Ben benieuwd.

Dat lijkt me geen probleem. Ik zou hem alleen niet monteren :wink:

1 like

De Solid Oyster op de SKX007 met 20 mm Seiko sluiting vind ik by far het mooiste.
Staat stoer en toch keurig.

1 like

Ik vraag me af of het ze ‘niets kan schelen’.
De eerste reacties van de strapcode medewerker waren nogal verbaasd.
Hij vroeg eerst of de band wel bij strapcode was aangeschaft. Pas na detailfoto’s met daarop typenummer van de endlink en het doorgeven van het ordernummer volgden de sorry’s, apologies en full refunds (nou ja, dat laatste niet…).

En daarnaast lees ik doorgaans heel positieve reacties over de service en klantenservice van strapcode. Dus dit soort zaken lijkt me daar niet in passen.

Daarnaast kost het natuurlijk extra geld en moeite als je met regelmaat een paar endlinks de halve wereld over moet nasturen.

1 like

Ik wacht even hun reactie af… heb 'm al een tijd!

1 like

Ik begrijp wat je zegt en ik zou ook denken dat hen het wel wat kan schelen.
Aangezien zich hier al 3 mensen hebben gemeld met hetzelfde probleem dan is het meer dan sporadisch. En die reactie verbaasd mij dan ook niet.
Ik heb nu al zo vaak de reactie gehad dat ik echt de enige was en de eerste. Als ik daarmee 1ste prijzen kon winnen was ik koning. Waren we allemaal koning want ook in dit geval ben ik niet de “enige”. Dus die verbazing betwijfel ik, ook dat het sporadisch is.

Het gaat erom hoe ze het oplossen. Het horloge is onbeschadigd, ook niet onbelangrijk in deze.
Het is op zijn minst slordig te noemen. Dit is makkelijk te voorkomen en zou niet hoeven. That’s MHO

1 like

De mijne niet… dikke kras op de lug!

Eigen schuld natuurlijk!

Vandaag lag er een inmiddels bekende envelop in de bus met, het mag gezegd worden, precies de beloofde vervangingsdelen. Netjes verpakt:

Uiteraard hoefde er maar 1 endlink vervangen te worden en de schroefjes waren meer preventief. De band is in ieder geval weer als nieuw :+1:

@25tien: heb jij nog reactie ontvangen van Strapcode?

3 likes

Yup, keurige reactie ontvangen. Alleen ik kan m’n ordernummer nergens meer terugvinden… Dus ik heb pech! Helaas.

Als ik hem alsnog vind, krijg ik ook vervangende onderdelen toegestuurd.

bank overschrijving misschien?