Solliciteren wat draag je, je Submariner of je Swatch?

Van harte!!

Bedankt, ik ga weer naar zee dus kom wel een keer een bakkie bij je doen :grin::+1:

Meerdere gesprekken gehad met een Apple watch, ook vaak genoeg gehad dat aan de overkant van de tafel ook een Apple watch onder de mouw te zien was. Toch een vrij neutraal horloge.

Valt mij trouwens op dat Apple watch hier op het horloge forum best genegeerd wordt?

Apple watch is een telefoon accessoire en dit is het horlogeforum :wink:

5 likes

Amen.

2 likes

Kansloos. Een submariner is een duikhorloge, dit is geen scubaduiken-forum :face_with_raised_eyebrow: Denk niet dat de gemiddelde Rolex-drager hier er uberhaupt mee gaat zwemmen en al bang is voor deskdive sporen als ik het forum hier zo zie :roll_eyes:

Maargoed, ik had deze reactie kunnen verwachten op het rolexforum…

Was die maar voor de Rolex gegaan :joy:

1 like

Hoeist, zeikerd?! :cry:

Da’s logisch.
Vroegâh haalde men de iPhone uit de zak om te kijken hoe laat het was.
Tegenwoordig kijkt men op de Apple watch om te zien of er een e-mail / bericht op de iPhone is.
Gadgets… :wink:

Ge kekt nie goed koekert :smirk:

2 likes

Ik ben inmiddels verhuisd :joy: Geen plannen om met een W2W de zee op te gaan ipv de helicopter?

Jij blijft ook gewoon door hoppen :joy:

De zee af wel, als ik naar huis ga en het weer laat het niet toe om in de heli te stappen :joy:

Lang verhaal…komt een keer bij een bak koffie…

Overigens een gewoon de 16600 om tijdens sollicitaties! Ze nemen me maar zoals ik ben!

2 likes

Er is ook nog wel een verschilletje tussen rolex om de arm en zeggen “ze nemen me maar zoals ik ben”. En types die met een oud verwassen t-shirt stinkend naar het zweet komen solliciteren onder het mom van “ze nemen me maar zoals ik ben”.

Ik zou willen dat ik er meer van de eerste categorie op sollicitatie krijg, helaas vallen veel technici in de laatste.

Op de kop af 3 maanden later eindelijk uitsluitsel over mijn bevindingen aangaande het heikele punt.
Inmiddels ben ik bij 3 verschillende partijen op gesprek geweest, 2 maal met de Swatch om de pols en eenmaal met de Sub.
U snapt dat een en ander inmiddels uitgekristalliseerd is en ik in acht neming van de welbekende opzegperiode’s e,d. eventjes gewacht heb met het delen van de uitslag (het is en blijft immers een publiek medium dat fijne interwebs en je weet maar nooit wie er allemaal mee leest.)

Afijn de bevindingen :
Alle 3 de gesprekken waren uiterst succesvol en mocht ik nogmaals voor een 2de gesprek terugkomen.
Dit leidde tot 2 concrete contract aanbiedingen en bij 1 partij ben ik de runner up geworden.

Echter de beloningen liepen behoorlijk uit een, en nu komt het meest frappante van mijn bevinding bij de partij waar ik het beste aanbod kreeg droeg ik mijn sub tijdens beide gesprekken. En inmiddels ben ik hier nu ook aan de slag.

Kortom mijn conclusie is verkoop mijzelf het beste met mijn sub om mijn pols :slight_smile:

Nee hoor beetje kort door de bocht dit, maar uiteindelijk maakt het dus vermoed ik zo helemaal niets uit en gaat het er gewoon om hoe comfortabel je bent in het gesprek, en ongeacht welk horloge ik draag (of was het nu dat ik om heb) voel ik mij dermate op mijn gemak dat de gesprekken gewoon goed liepen.

15 likes

En dat is volgens mij het hele eieren eten. :smiley:

Gefeliciteerd met de goede afloop. :+1:

1 like

Goed nieuws! Een sub uitdelen aan stempelaars en het werkloosheidsprobleem is opgelost! :yum:

1 like

Een steekproef van drie. Perfect.
Geniet van je nieuwe baan.:+1:

1 like

Van harte met/bij je nieuwe uitdaging! :ok_hand:

1 like