Solliciteren wat draag je, je Submariner of je Swatch?

Even een vraag aan wellicht wat meer ervaringsdeskundigen aangezien ik mijn Submariner nog maar pas heb en merk dat er toch wel op gereageerd wordt als ik hem draag.

Hoewel ik mijn sub heel graag draag, en aangeschaft heb om hem zo goed als dagelijks te dragen vroeg ik mij af wat uw ervaring is en of u een dergelijk horloge ook zou dragen bij een sollicitatie gesprek.
Of zou u dan juist kiezen voor een wat minder opvallend exemplaar (moet eerlijk bekennen dat ik dit onlangs gedaan heb omdat ik dit toch een heikel punt vind).

4 likes

Ligt er maar net aan voor wat voor functie.

4 likes

Onderwater laser ?

9 likes

Wat is dat dan voor een sci-fi apparaat?

20 likes

Lange mouwen

5 likes

Als degene die het interview afneemt tijd genoeg heeft om zich bedenkingen te maken bij het horloge dat je draagt, heb je hem/haar niet kunnen boeien met je antwoorden. Dus dan maakt het niet meer uit…

11 likes

Kunt u dat wat verder specificeren, maar voor the sake of argument ik draag nu hetzelfde horloge als mijn CEO maar ik heb denk ik maar 1/10 van zijn salaris :slight_smile:

Prima toch :ok_hand: als jij de volgende CEO maar wordt :sunglasses:

2 likes

Ik zou gewoon de Sub om doen. Who gives a shit? En anders zeg je dat je in een kut auto rijdt omdat je liever die Sub wilde hebben. Helder.

Mijn CEO draagt een rose gouden Nautilus. Die maakt zich niet zo sappel om dat ene dingetje om mijn arm.

7 likes

esm_underwater_laser_pointer-500x500

2 likes

:joy::joy:
Onderwaterlasser

2 likes

Ik heb onlangs een gesprek gevoerd met de twotone DJ van @HanDavinci om de pols , echt waar. Ik ben het niet geworden, maar ik had niet het idee dat het door het horloge kwam.

9 likes

Nee dank je, en ben niet voor niets aan het solliciteren :slight_smile:

Ik zou gewoon lekker jezelf zijn en dragen wat jij wilt. Ik bedoelde alleen maar als je gaat soliciteren als bijv. schoonmaker en draagt een rolex geeft dat een beetje een vertekend beeld.

1 like

Dan de swatch links en de sub rechts nice toch :ok_hand:

2 likes

Dat zeg je nu ja :sunglasses:

Serieuze noot:

Als het horloge de toon van het gesprek moet bepalen, dan ben je niet goed genoeg voor de functie. Als je je ongemakkelijk voelt bij het idee, dan moet je die Swatch omdoen.

5 likes

Gewoon de sub dragen
Mensen weten altijd wat
Vaak jaloezie
Mischien is het wel een erfenis geweest

2 likes

Geen Daytona dragen in ieder geval. Dan krijg je een raar gesprek zo bleek vandaag.

4 likes

Heb ik ooit anders gezegd? :thinking: Ik weet wel dat er af en toe een blik op werd geworpen.

2 likes

Zelf ? :sunglasses:

1 like