Meerder keren gekocht buiten Ebay om. Betrouwbaar en vriendelijk. Communicatie verliep eigenlijk altijd wel vlot.
Dat is volgens mij hoe hij standaard werkt. Dat was althans wel altijd zo.
Ligt een beetje aan zijn voorraad denk. Ik had laatst nog contact en toen vroeg hij of het oké was als het uit Japan werd verstuurd,
OMG Illuminati! Solojapan = Monsterwatches !!!
Ho ho. Magi is niet geweldig in communicatie, maar niet verschrikkelijk…
Wilde even kijken wat die allemaal aanbiedt, maar blijkbaar ebay en chrono al leeggetrokken. Dan maar de website afwachten😉
Meerdere keren horloge gekocht bij Magi en communicatie via de email verliep altijd snel. Als hij uit Spanje gaat verzenden een mooi adres voor netjes geprijsde JDM Seikos (en Citizen heb ik ook een keer gekocht).
Mooi dat die een website begint. Maakt het toch iets makkelijker in plaats van constant prijzen opvragen.
Magi is al een tijdje redelijk afwezig wat betreft contactmogelijkheden (chrono24, Twitter, FB, Instagram, website). Heeft iemand iets van contactgegevens van hem beschikbaar of weet waarom hij niet 123 te vinden is op het wereld wijde web?
Daarom dus. Je kan het nog proberen op magi.solojapan@gmail.com maar weet dat de communicatie, levering en eventuele aftersales des Monsterwatches zijn.
Thanks voor het emailadres! Vannacht nog een mailtje naar hem gestuurd en nog voordat ik wakker werd een goede reactie van hem teruggekregen.
Ik lees op Twitter dat Facebook en andere accounts zijn gegijzeld….dat verklaart een hoop waarom hij wellicht niet on line komt
Volgens mij had ik de laatste normale aankoop met de MM300😜