Zojuist zag ik onderstaand bericht voorbij komen op Facebook. Zelf vind ik dit goed nieuws en ben zeer benieuwd naar hun site vandaar dat ik hem hier ook even wil delen.
Cool. Al kocht ik toch al nooit via Chrono bij hem.
Hoop dat ie wel wat aan zn communicatie cq. bereikbaarheid gaat werken dan ook.
Verder wel super tevreden over zijn handelen.
Leuk nieuws, voor alle ākijk jongensā.
, is wel een ding bij die Japanse merken verkopersā¦
Al een paar x wat gekocht bij mr magi.
Ben benieuwd.
Nice. Altijd handig een (hopelijk up-to-date) website. Fijne kerel is het.
Ik hem 'm daar wat feedback op gegeven. Hij geeft aan dat 'ie wellicht wat teveel hooi op zijn vork heeft genomen. Verkopen op hoopjes platformen, communiceren via teveel kanalen. Heel, heel veel aanvragen over prijzen, beschikbaarheid etc. Bezig met een website, en alle logistiek etc.
Hij gaat een stapje terug doen.
Slim, verder prima verkoper die wel altijd gewoon levert. Heb er inmiddels al een paar keer wat gekocht naar tevredenheid.
Inderdaad. En gelukkig nog alles onder list. Alleen wel minder onder list dan vroeger, helaasā¦
Eindelijk schot in de zaak dus :)! Communicatie tsja haha soms hoor je een paar dagen niets, best frustrerend als je net een paar K heb overgemaakt en je vraagt om een betaalbevestiging. Na enkele keren zaken gedaan te hebben weet ik dat je je niet druk hoeft te maken, uiteindelijk krijg je het pakketje wel. Alleen als je haast hebā¦
Is zān voornaam toevallig Rob?
Geen enkel probleem met de communicatie eerlijk gezegd. Altijd snel contact.
Top, Maggi gozer wel. Ik kocht toch al niets via eBay of Chrono. Bij een eigen website zal dat waarschijnlijk toch sneller gebeuren.
Ik moest stiekem even lachenā¦
Ik heb net op de bestelknop gedrukt bij hem⦠grail duikerš¤
Inderdaad niet via Chrono gedaan maar directš
Mis ik een web-site of zo???
Ik wilde net vragen waarom er een Engelse en Spaanse vlag naast die Nederlandse teksten stonden.
Zo jammer.
Leuk dat ie gewoon een winkel begint.
Het adres is in ieder geval al bekend: https://www.solojapan.net/ Maar er is nog niets te zienā¦
Ik hoop voor ons dat ie vanuit Spanje verzend i.p.v. Japan i.v.m.
Import en inklaringskosten.