Misschien verkoopt hij alleen nog buiten ebay om? Binnen ebay werkte hij (naar ik op buitenlandse sites las) ook buiten paypal om, dus alleen vooruitbetaling per bank. Zijn reputatie was altijd wel goed (op een paar incidenten na), maar toch: Mét paypal is het al “buy the seller”, maar met vooruitbetaling naar Spanje via alleen emailcontact vind ik het wel een beetje spannend.
hier nogmaals goede ervaring met Magi, maar dat is n=1
ik begrijp het wel, niet met PayPal werken, i.v.m. evt. kwaadwillende kopers
Ik heb hem een mail gestuurd of hij nog sarbjes had, een dag later staat er weer het een en ander te koop!
Ik kon me niet beheersen en heb wat gekocht. Echter, hoe kom ik nu aan zijn betalingsgegevens? Heb natuurlijk al een bericht gestuurd, maar de betaalinformaties staat niet in beeld. Niet bij zijn “winkel”, niet bij zijn produkten, niet op de aankoopbevestiging.
ik heb destijds ook rechtstreeks naar zijn prive rekening overgemaakt en dat is prima gegaan (dure klok van dik 2500 euro), maar dat biedt geen garantie voor de toekomst, iedereen moet voor zich zelf de afweging van het risico maken. Via e-bay is/was hij wat duurder door de provisie. Je moet even via mail naar zijn rekeningnummer vragen. Voor zover mij bekend is hij heel betrouwbaar.
Bert
Ook op ebay is magi weer actief. De man heeft soms een break nodig denk ik. Ik heb zes keer zaken gedaan met magi rechtstreeks. Altijd naar volle tevredenheid.
Denk dat hij heus wel zijn betalingsgegevens stuurt voordat hij het horloge zelf stuurt…
Ben ik weer
Is Oktober soms Magi zijn vaste vakantieperiode ?
Er staat alweer een hele tijd niets van hem op Ebay.
Weet iemand meer of heeft iemand onlangs mailverkeer met hem gehad ?
Is volgens mij al zo sinds midden - eind september … raar.