Weet iemand of Solojapan (Magi oftewel de “Spaanse route”) nog actief horloges verkoopt?
Als je Solojapan E-Bay aanklikt zijn er 0 aanbiedingen te zien.
Ook de link naar Solojapan Magi kan ik niet meer vinden.
Weet er iemand meer, of doe ik iets fout?
Ik hoor het graag
Toevallig zocht ik hem ook, maar ik vind ook niets meer. Het zou jammer zijn als hij gestopt is, want hij was wel heel goed en betrouwbaar. Wat ik me wel zou kunnen voorstellen is dat hij problemen heeft met de spaanse douane. Zijn prijzen waren zo mogelijk nog lager dan de Japanse en Amerikaanse dus veel invoerrechten zal hij niet betaald hebben.
Ik zat de advertenties van deze man te bekijken en zag dat het helaas alleen mogelijk is om per bankoverschrijving te betalen. Is dat altijd de enige methode van betalen geweest ?
Ik ga er dus vanuit dat er dan geen enkele bescherming is voor de koper…ongeacht of deze verkoper positieve beoordelingen heeft.
Volgens mij is het altijd zo geweest. Ik heb 2 keer zo een horloge van hem gekocht (2012, 2014) en het is toen prima verlopen. Ik zou het dus zelf een derde keer weer doen. But, ymmv.
P.S. Je hebt inderdaad geen enkele bescherming, behalve dan, dat de verkoper negatieve beoordelingen zal willen voorkomen.