Solvil & Titus dresswatch

Nu bijna iedereen hier z’n S & T - aanwinst heeft gepresenteerd, kan ik natuurlijk niet achterblijven.
Nee, het is geen nieuwe aanwinst, maar wél voor de eerste keer hier op het forum.
Heb het horloge al sinds mensenheugenis in m’n collectie en weet zelfs niet meer waar en wanneer ik het ooit heb gekocht…
Het betreft ditmaal geen fraaie duiker, maar een keurige dresswatch uit het begin van de 70er jaren, schat ik zo. Kan ook iets eerder zijn…
Het horloge heeft zoals het een dresswatch betaamt, alleen een uren- en minutenwijzer.
De kast van deze handopwinder is van geborsteld staal en draagt daarom erg prettig. M’n Ebel met El Primero heeft ook zo’n geborstelde kast die lekker aanvoelt op de pols.
Verder heeft het een aangezette soepele stalen mesh-band met een gladde en fijne structuur. De bandsluiting en de kroon zijn keurig gesigneerd.
De foto’s:

Mooi exemplaar!

Marz Schreef:

Mooi exemplaar!

+1

Grt. Marco

Ook heel fraai! (tu) Zit hier een Peseux in?

Leuk om allerlei Titussen voorbij te zien komen (tu)
Ik kan me deze niet herinneren van laatst, je had ook
zoveel moois mee… :wink:

mvg

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!

@ JackW: geen idee, maar het zou zo maar kunnen. Heb hem nl. nog nooit open gezien. Ben altijd bang om een beschadiging met een mesje aan te brengen. Hij loopt nog mooi en als het niet hoeft…
@ Frans53: klopt Frans, had deze i.d.d. niet meegenomen.

Met recht een herenhorloge, chique!

Eigenlijk houd ik niet van mesh banden, maar bij deze klok staat het prachtig.
(tu)mooie combinatie(tu)

Chique! Heeft iets Pateks.