Something old, Something new

Iedereen heeft wel een paar horloges waar je met een schuin oog naar kijkt, niet echt actief naar op zoek bent, maar die je toch stiekem best wel in je verzameling zou willen verwelkomen. Ik had dat bij de Omega Genève Dynamic, vanwege zijn afwijkende ovale kast wat m lekker 70’s retro maakt.

Welnu, vandaag was dan zo’n dag. Zo eentje waar je geen bijzondere voorstelling van hebt gemaakt en waarop je al helemaal geen nieuw horloge in de agenda hebt staan.
Vanwege horlogegerelateerde zoekopdrachten uit het verleden komt er wel eens wat ongevraagd naar boven als je internet aan het browsen bent. In dit geval dus een Dynamic.
Op het eerste oog nog behoorlijk netjes, met de door mij begeerde donkerblauwe bullseye wijzerplaat, op staal en nog een handwinder ook!
Vlot contact met de verkoper, anderhalf uur in de auto (en weer terug), maar hier istie dan:

Alles lijkt te kloppen, origineel glaasje en band.
Het uurwerk loopt met wat lage amplitude maar weinig verval in de verschillende standen. Terzijnertijd maar een beurtje geven, maar eerst gaat ie maar eens aan de pols.

Vanaf nu ben ik een dynamisch duo met mijn horloge :grinning:

Prettig weekend allen!

55 likes

Fraaie Boris, goede aanschaf lijkt mij :+1: als je maar niet teveel voor gaat lopen :rofl:

1 like

Mooi! Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Mooi hoor, proficiat! :ok_hand:

Heb er ook één al jaren in bezit en ben ook weg van dit model.

Hier mijn datumloze versie uit 1969 :grin:

13 likes

Leuke aanwinst, veel draagplezier ervan!

Ook leuk op de blauwe band!

2 likes

Ook nog het originele bandje, blij mee :grin:

1 like

Snap ik, maakt hem een soort van… Af! Zeg maar :grimacing:

2 likes

Mijn beste,

Mijn complimenten!!
Bijzondere aanwinst.:+1:

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wat een mooie aanwinst, draag ‘m met trots!

1 like

Geniet van je mooie NA!:pray:t3::hugs:

1 like

Heerlijke Dynamic in prima staat. Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Something old, something new. Hierna volgt: something borrowed, something blue :wink: Veel sterkte :laughing:

2 likes

Een hele mooie aanwinst, veel plezier ermee!!

1 like

Dat is wel een heel fraai exemplaar, mooi hoor.
Veel plezier ermee :+1:

1 like

Strakke lijnen, opvallende kleur, erg mooi.

Gefeliciteerd!

1 like

Mooi Boris, ook op mijn lijstje! :ok_hand:

1 like

Prachtig, van harte!

1 like

Onverwacht maar niet minder leuk en mooi. Gefeliciteerd Boris

1 like

Enjoy :wink:

1 like

Van harte gefeliciteerd met dit schitterende uurwerk :heart_eyes::heart_eyes:, veel draagplezier :+1:

1 like