SomeTimeAgo.com

Dit is de 2e keer dat ik zaken doe met Kevin (STA) en ook deze keer weer lekker vlot en goed gegaan.

Zeker een aanrader om daar eens af en toe te neuzen naar iets leuks. Prijzen zijn goed en meestal zit er wel iets leuks bij. :smiley:

Correct en vlot contact via de mail, meesta binnen een paar uur antworod terug.

Mocht je twijfelen om hier iets te kopen, doe dat niet en ga er gewoon voor. Een topverkoper. :smiley:

Heb dus ook gekocht via STA. Prima transactie. Kan de mening van Jaap-Wim onderschrijven.

Ik heb ook een paar horloge`s gekocht bij SMT : Du Maurier, Titus, Roamer, Revue Thommen , 2 x Omega , Zodiac ,Elema en een Atlantic.
Verder nog wat accessoires.
Ging allemaal toppie , gastvrij en verstand van zaken. (tu)

Snel en prettig zaken doen met Kevin !
En een mooie website met veel keuze .

Groet,Werner

gewoon een goed product bij kevin

Heb dus pas geleden ook de chronographe suisse bij Kevin gekocht, levering ging snel, prijs was scherrp en het horloge was goed!

Pasgeleden een mooie Certina DS 288 gekocht. Leuke deal en prettig contact. Aanrader.

Iemand enig idee wat er met Sometimeago aan de hand is?
Er stonden al weinig nieuwe horloges van Kevin zelf gedurende het laatste jaar, maar de website is nu ook geruime tijd niet bereikbaar? Gestopt?

1 like

Was mij ook al opgevallen. Jammer. Ik weet ook niet wat er speelt.

Hij is weer online onder een andere naam en met een volledig vernieuwde website.

https://www.vintagemanstuff.com/

1 like

Apart, volgens mij had ie die site al een poosje. Maakt niet uit, van Kevin kan je altijd wat kopen :slight_smile:

Ik wist niet dat deze site al langer bestaat. Sinds vandaag staat sometimeago doorgelinkt. Zodoende kwam ik op vintagemanstuff terecht :+1:

Voor een zeer nette prijs deze Tissot PR518 gekocht, heel makkelijk met PayPal. En snel bezorgd in een mooie uitvouw doos. Alhoewel de site volgens mij wat meer gericht is op mannen met knotjes en dikke brillen heeft ie érg leuk spul te koop.

1 like