Sommige berichten verborgen

Ik heb een vraagje, ik heb een NA aangemaakt en dan krijg je natuurlijk van mensen berichtjes en likes. Nu had ik gisteren bij mijn NA van Longines iedere keer onder het scherm een melding 6 berichten verborgen. Als ik daar dan op klik komen de berichtjes wel weer gewoon in zicht.

Maar hoe kan het dat er een aantal simpele berichtjes als verborgen staan, voor de duidelijkheid, ik ben niet meer stout geweest en van de mensen waarvan de berichtjes verborgen stonden weet ik ook niet beter dat die niet stout zijn geweest.

In die berichtjes stond niets bijzonders, bijvoorbeeld “gefeliciteerd met je horloge, enz”

Wie kan mij daar duidelijkheid over geven?

1 like

Staan die personen niet op negeren?

1 like

Dat vraag ik me ook steeds af. Ik denk dat er iets staat wat door deze forumsoftware als mogelijke schuttingtaal wordt aangemerkt. Zodat tere kinderzieltjes niet worden beschadigd.

1 like

Dit bericht is ook al verborgen? :man_shrugging:t6:

1 like

Volgens mij dus niet en het zijn onschuldige berichtjes, zoals gefeliciteerd.

Maar misschien ziet de software dat ook als discutabel. Ik zal even een proef doen:

-lukkoek
-kutweer
-Cockring

Zijn die woorden onzichtbaar?

11 likes

Mmmm interessant …

3 likes

Heb ik niks mee, hoor, dit is puur voor de wetenschap!

1 like

Bedoel je dit?


Zou het kunnen dat je gekozen hebt om de berichten van 1 iemand specifiek te zien?

1 like

:laughing::+1:

Heel bijzonder want als ik naar het bericht kijk, is er niets verborgen.
Kan je een screenshot maken van wat je ziet?

Ik zie vaak een bericht, waarvan een zin dan doorgegumd lijkt. Als ik er dan op klik, kan ik de zin gewoon lezen.

Dat is een blur spoiler

3 likes

Dat kun je dus zelf regelen

Klik op tandwiel rechts.

Lukkoek is trouwens een niet bestaand woord.

2 likes

Eens kijken hoe dat werkt, die bluThis text will be blurredrspoiler

2 likes

Nog niet helemaal goed :joy:
Je moet tussen de haakjes type

1 like

Het is ook allemaal wel heel verwarrend zo`n internet forum

2 likes

Dit kan wel eens leuk worden, een topic vol geblurde berichten :joy:

2 likes
Samenvatting

En is dit verborgen dan?

Hoi Jur,

Dat was gisteren dat ik dat zag, toen ik erop klikte zag ik weer gewoon de berichten. Nu zie ik het dus niet meer. Maar Zeemeester schreef in zijn bericht dat bij hem het bericht van Herman-JR ook als verborgen staat.

Zodra ik het weer tegenkom zal ik je een screenshot sturen.

Mvg, Ferry